Finsktalande teknisk support till innovativt teknikföretag

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-10-08

Företaget
Plejd är ett innovativt svenskt teknikbolag som utvecklar produkter och tjänster för smart belysning och hemautomation. Bolaget brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som använder den nya tekniken på rätt sätt. Under 2017 tog bolaget en stark position som en ledande aktör inom belysningsautomation inom Sverige. Plejd karaktäriseras av stort engagemang och hög kompetens med en kultur och värdegrund som lett till låg personalomsättning.


Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support hos Plejd kommer du att tillhandahålla service gentemot elinstallatörer och hantera ärenden gentemot grossisterna i Norden, huvudsak mot Finland. Supporten sker via telefon, mail och sociala medier. Konkreta arbetsuppgifter är bland annat att hantera reklamationer och produktärende. Du kommer dessutom arbeta nära företagets hård-och mjukvaruutvecklare för att ge dem relevant feedback i vad marknaden efterfrågar.


Kvalifikationer
• Goda kunskaper i tal och skrift på finska
• Det är meriterande om du har en el-teknisk utbildning och/eller har arbetat som elektriker

Vi tror att du som söker är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare tror vi att du är duktig på att hantera stressiga situationer och är noggrann i ditt arbete. Slutligen tror vi att du som söker har en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, teknik, support, IT-support, IT, data, service, kundservice, tekniksupport, innovation, el, elektriker, grossist, belysning, finska, Finland

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Johnson anna.johnson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4387776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: