Finsktalande servicedesk / IT-support / teknisk support
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-12-28FöretagetFöretaget är ett IT-tjänsteföretag och du utgör en viktig del i deras servicedeskteam. De är internationella och har fler än 10 000 anställda. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen och här kan du se dig själv långsiktigt om du brinner för IT.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare koordinerar och löser du ärenden och beställningar som inkommer via telefon och mail från företagets kunder. Inkommande ärenden kan handla om felsökning på datorer, nätverk, printers och system. Även support onsite hos kunderna runtom i Norden kan förekomma och ärendena kan då handla om felsökning av nätverk. Du är en del av ett nordiskt team som tar hjälp av varandra för att lösa inkomna ärenden tillsammans.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom teknik
• Kunskap inom IT och nätverk
• Erfarenhet av teknisk support/servicedesk
• Meriterande med kunskaper i ITIL
• B-körkort
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på finska, svenska och engelska
För att lyckas i denna roll är du en självgående person som också tycker om att arbeta tillsammans med andra. Du trivs med att hitta egna lösningar och att ansvara för dina egna processer. Du är kommunikativ och trivs i en roll där du skapar en god relation med både kunder, kollegor och leverantörer. Vi tror även att du är nyfiken och har ett driv att lära dig mer om teknik.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt:
linda.sundlof@bravura.seFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: telekom, teknisk support, installation, hårdvara, nätverk, Windows, ITIL, finska, finsktalande, servicedesk, teknik, support, Solna
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf
linda.sundlof@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3237023
Observera att sista ansökningsdag har passerat.