Finsktalande kundservice / Finnish-speaking helpdesk employees!
Experis IT / Supportteknikerjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Älmhult,
Osby,
Östra Göinge,
Ljungby,
Markaryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Älmhult,
Osby,
Ljungby,
Markaryd,
Olofström eller i
hela Sverige Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis söker Finsktalande Servicedeskmedarbetare / We are looking for Finnish-speaking helpdesk employees! (english version below)
Vi söker dig med ett par års erfarenhet av användarsupport, gärna servicedesk, och en IT-teknisk gymnasial eller eftergymnasial utbildning.
Tjänsten är ett längre konsultuppdrag hos en av våra kunder.
Här blir man del av en kompetent och engagerat team som ger kvalificerad första linje support till användarna.
De viktigaste uppgifterna i uppdraget kommer att vara:
• Stötta våra nyckel användare via telefon och e - post
• Uppföljning av biljetter och säkerställa att våra leverantörer ge kvalitativ service och lösa biljetter i SLA.
• Säkra fel-anledning och se även likheter mellan olika felanmälningar.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, och söker dig som är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter.
Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega, som hanterar alla typer av ärenden på samma engagerade och lösningsorienterade sätt.Vidare har du exceptionellt god känsla för service och kundkommunikation.
Vem är du?
• Ansvarstagande och strukturerad.
• Proaktiv och serviceinriktad.
• Uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.
• Lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.
• Öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot.
• Serviceminded
• Behärskar Finska i tal och skrift
• Har minst ett års erfarenhet av IT support via telefon.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig arbete i ett stabilt och positivt team med stor arbetsglädje. Vi har förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Vi har partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen, och vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.
Är du rätt person för jobbet?
Skynda dig att registrera dig & bifoga CV på
www.experis.se .
Urval kommer att ske löpande sök därför tjänsten så snart som möjligt.
Ort: Älmhult
Heltid
Publiceringsdatum2016-08-16Kontaktperson för detta jobbVid frågor om tjänsten kontakta Elinda Söderberg på Experis IT, telefon 0455-30 27 76 eller .
Välkommen med din ansökan!
Job description:
Your main task is to receive and take ownership for all support need coming through the companies support channels. Register, analyze, prioritize, solve and assign all in-coming cases. Monitoring all open support cases, escalate if necessary and keep the end user informed about the solving process. You are supposed to spread the user feedback to the rest of the IT organization and your colleagues.
Your profile:
• You can communicate and write in English and Finnish
• Knowledge of the business process in order to give users the right support
• Knowledge in how to use communication as a tool in the contact with the users
• Knowledge of the structure of the technical product relevant for the specific position
Who are you?
• You are service minded and a problem-solving person
• You are a person who is a team player and goal-driven
• You are responsible, a quick-solver and solutions oriented
Swedish is not a requirement if you can express yourself fluently in speech and writing in English. It is meritorious if you have previous experience in working with IT-support. This is a full-time bases position (8-17) who will start ASAP.
What can we offer you?
We can offer you a challenging position in a creative environment, with high expectations on product functionality and quality and also professionalism from the team. You will work in an expanding and successful company with a high fun factor. We can offer you opportunities and experience of working in an international organization.
Contact person
For questions about the employment email or call Elinda Söderberg 072-55 99 363 or email
Welcome with your application!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-27
Ange följande referens när du ansöker: 3504
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElinda Söderberg
Elinda.soderberg@se.experis.comFöretagExperis IT
AdressExperis IT
34333
34333 0765
KontorsadressKarlskrona
Jobbnummer 2995257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.