Finsktalande dispatcher
Experis Sverige / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Ospecificerad arbetsort Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2011-11-14Dina arbetsuppgifterI rollen som Koordinator/Dispatcher kommer du att lösa och dispatcha kundernas ärenden. Du kommer att fungera som arbetsledare över teknikerna och planera, boka in och schemalägga dem. Du kommer även att skicka ut varor och gå ut med diverse information till kunden. Du kommer att hjälpa kunder över telefon och mail.
servicedesken kommer att vara bemannad dygnet runt, årets alla dagar så skiftarbete förekommer. Uppdraget är på en Nordisk Helpdesk, därav det finska språkkravet.
ProfilRollen som Koordinator/ Dispatcher kan ibland vara stressig eller krävande då det för det mesta krävs att ärendet är åtgärdat inom 4 respektive 6 timmar. Många kunder som ringer in kommer att vara frustrerande. Som person är du därför lugn och strukturerad och du har förmågan att kunna prioritera under pressade situationer. Det är ett administrativt jobb, men också väldigt viktigt att man har en positiv inställning och ger rätt kundbemötande.
Kravet som finns är att du ska kunna prata och förstå finska, svenska och engelska. Koncernspråket är på engelska, så all skriftlig dokumentation sker på engelska.
Du ska kunna jobba skift och oregelbundna. Önskvärt är om du har tidigare erfarenhet inom en dispatcher roll, men det är inget krav.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!
Som konsult på Experis får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi är specialiserade på karriärer för konsulter och underkonsulter och ger dig möjligheten att arbeta utomlands genom vårt nätverk på 57 kontor i 17 länder.
Vi vet vad som är viktigt för dig. Experis har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.
Så ansöker duAnsöker gör du med registrerat CV på
www.experis.se.Eventuella frågor besvaras av Jan Hansson och Amanda Blom på mail till
jan.hansson@se.experis.com och amanda.blom@ se.experis.com
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Sista ansökningsdag är 30 november 2011.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-11-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Hansson, 031-7086763
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1078856
Observera att sista ansökningsdag har passerat.