Fastighets AB Balder söker Förvaltningsassistent

We select Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos We select Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Fastighets AB Balder är ett snabbt expanderande bolag som äger fastigheter till ett värde av ca 29,1 mdkr och har 21 000 lägenheter belägna runt om i Sverige. I Stockholm äger bolaget 1 550 lägenheter i områdena Vårby Gård, Botkyrka, Ösmo och Barkarby. Läs mer om vår verksamhet på www.balder.se

Vår ambition på Fastighets AB Balder är att vara ett fullserviceföretag som sätter kundens önskemål i centrum. Vi är lyhörda för våra kunders synpunkter och därför är det viktigt för oss att du som söker tjänsten är servicemedveten, lösningsorienterad och självgående. Du är bolagets ambassadör och har dagligen kontakt med våra hyresgäster.

Publiceringsdatum
2014-08-05

Dina arbetsuppgifter
I arbetet som Förvaltningsassistent kommer du att arbeta med att skapa och upprätthålla en bra relation till våra hyresgäster. Du kommer att arbeta med hyresadministrationen kring lägenheterna där du bland annat ansvarar för nyckelhantering, andrahandskontrakt, överlåtelser, kontraktskrivningar, vidarefakturering och avtalshantering. Du ansvarar även för receptionen där du tar emot kunder, telefonsamtal och sköter beställningar av kontorsmaterial. Vidare kommer dina arbetsuppgifter att bestå av:

• Medverka vid av- och inflyttningar samt utföra lägenhetsbesiktningar
• Marknadsföra lediga objekt och upprätta hyreskontrakt
• Sköta administrationen kring garage- och parkeringsplatser
• Ta emot och rapportera synpunkter från hyresgäster
• Hantera reklamationer och sköta kontakten med fastighetsskötarna
• Formulera informationsbrev

Erfarenheter
Vi söker dig som har arbetat som Förvaltningsassistent eller liknande tidigare. Du har en god vana av administrativt arbete och att ge service. Har du erfarenhet och kunskaper i Fastnet och/eller Capifast är det meriterande. Vi värdesätter att du har en öppen och positiv inställning till ny kunskap samt har lätt för att lära. Språkkunskaper utöver svenska och engelska är meriterande.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är positiv, utåtriktad och har en stor serviceanda. Du är strukturerad, stresstålig och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Vidare är du trygg och tillmötesgående och kan på ett ödmjukt och lyhört sätt kommunicera med både kunder och kollegor.

Din ansökan
Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka in ditt CV och ett personligt brev redan idag till joakim.hanel@weselect.se då ansökningarna behandlas löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Joakim Hänel på 0704-75 96 54.

Sista ansökningsdag är 25 augusti 2014

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: joakim.hanel@weselect.se

Företag
WE SELECT SWEDEN AB

Adress
WE SELECT SWEDEN AB
11156 STOCKHOLM

Jobbnummer
1953395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från We select Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos We select Sweden AB: