Falu Energi & Vatten söker kundtjänstmedarbetare

Falu Energi & Vatten / Butikssäljarjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Falun, Borlänge, Säter, Gagnef, Hofors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Falu Energi & Vatten i Falun

Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till vår marknadsavdelning. Varmt välkommen med din ansökan!

På Falu Energi & Vatten är kunden alltid i centrum. Vi har en vision att våra kunder ska känna sig 100 procent nöjda över att ha oss som sitt energiföretag. Vare sig de tar kontakt med oss idag eller i framtiden. Bra kundservice är viktigt. Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till marknadsavdelningen.

Arbetet som kundtjänstmedarbetare

Arbetet som kundtjänstmedarbetare innebär hantering av företagets alla produkter och tjänster. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta för en effektiv, affärsmässig och hög servicenivå. Du ska hantera inkommande kundärenden oftast via telefon, men också via andra kanaler. I din roll ansvarar du för att ärendena hanteras och fullföljs enligt företagets rutiner. I ditt arbete kommer du att hantera kunduppgifter i affärssystemen och ärenden gällande exempelvis fakturor, priser, avtal och felanmälningar. För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare är det viktigt att du har ett förhållningssätt som genererar merförsäljning för våra konkurrensutsatta produkter elhandel, stadsnät och fjärrvärme. Du kommer att vara en viktig pusselbit i arbetet med att påverka och utveckla arbetssätten för våra kundärenden.

Publiceringsdatum
2018-10-22

Kvalifikationer
Du ska ha gymnasieutbildning eller motsvarande. Gärna minst tre års erfarenhet av kundtjänstarbete eller annat servicerelaterat yrke. Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och i skrift. Erfarenhet av att arbeta i affärssystem och Office-program som Word och Excel. Kunskap om hur man hanterar sociala kanaler som till exempel Facebook. Det är dessutom meriterande med arbetslivserfarenhet från energibranschen.

Dina personliga egenskaper
Som kundtjänstmedarbetare och en del i ett team är det viktigt att du har lätt för att samarbeta. Det skapar ett professionellt team som vårdar våra kunder och stärker vårt varumärke. Som person är du serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus, du är noggrann i ditt arbete och är engagerad i dina arbetsuppgifter. Det är viktigt att du har initiativkraft, ser vad som behöver göras och agerar.

Så ansöker du


I rekryteringen samarbetar vi med Experis. Registrera din ansökan via experis.se senast 2018-11-07.
Kom ihåg att bifoga ditt CV i ansökan. CV: et ska innehålla utbildning, erfarenhet och ett personligt brev. Vi behandlar ansökningarna löpande under ansökningstiden och ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Medflyttandeservice erbjuds genom Rekryteringslots.

Vid frågor

Ytterligare information lämnas av rekryteringskonsult Helen Eklid, 023-70 55 47.

Om Falu Energi & Vatten

Falu Energi & Vatten är ett kommunägt företag med fokus på en klimatsmart vardag och framtidens infrastruktur i Falu kommun. Vi är en spännande och utmanande arbetsplats där våra kärnvärden pålitlighet, effektivitet och uthållighet leder oss i vår vardag.

Med våra tjänster och produkter inom elnät, elhandel, fjärrvärme & fjärrkyla, kraftproduktion, stadsnät, återvinning samt vatten är vi en viktig del i samhället. I företaget arbetar cirka 180 personer och vi omsätter cirka 700 miljoner kronor per år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-05
Ange följande referens när du ansöker: a6937199-07a0-
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helen Eklid Helen.Eklid@se.experis.com +4623705547

Företag
Falu Energi & Vatten

Adress
Falu Energi & Vatten
79171
79171 2080

Kontorsadress
Östra Hamngatan 20

Jobbnummer
4414776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Falu Energi & Vatten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Falu Energi & Vatten: