Faktureringsadministratörer till SSP, Projekt 4-6 veckor - Remote

ambitionx AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ambitionx AB i Stockholm, Sollentuna, Täby, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

Administratörer till SSP, Stockholm-Arlanda-Remote
Vill du hjälpa Head of Accounting och ekonomiavdelningen på SSP att avsluta ett stort systembyte? Nu söker vi dig som vill arbeta med ett projekt som kommer pågå i ungefär 4-6 veckor. Projektet är remote och du kan därför arbeta hemifrån.

Publiceringsdatum
2022-09-06

Om företaget
SSP är ett globalt företag som är experter på mat och dryck till alla människor som är i rörelse och på resande fot. SSP har verksamheter i 30 länder och finns överallt med deras restauranger och butiker oberoende om du skall ta ett flyg, hoppar på ett tåg eller tar en paus längs motorvägen. Deras varumärken och koncept är designade för alla typer av folk i rörelse. De har alla typer av roller och funktioner i organisationen och en viktig del är att ekonomi och IT-organisationen fungerar på bästa sätt och skapar rätt förutsättningar för övriga organisationen att fortsätta leverera mat och dryck till deras resande kunder.

Om teamet rollen
I rollen kommer du vara en del av ekonomiavdelningen hos SSP och ha ansvar för att registrera fakturor i SAP. En stor del av ansvaret kommer innebära att säkerställa att rätt information förs in i SAP på korrekt sätt, du kommer att få följa en redan framtagen process för att på ett enkelt sätt utföra uppdraget. Du kommer att ingå i ett team av flera administratörer som genomför detta projekt och hela gruppen kommer att direktrapportera till Head of Accounting.

Exempel på arbetsuppgifter: Ta emot listor med information från gamla fakturor
Registrera fakturor i SAP
Om dig
Vi ser att du har en stark administrativ ådra och är väldigt noggrann i ditt arbetet då det är viktigt att rätt information hamnar på rätt plats i systemet.
Utöver detta tror vi även att du har:
Tidigare erfarenhet i en administrativ roll
Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
Talar och skriver flytande på svenska och engelska
Erfarenhet av arbete med faktura- och avtalshantering är meriterande

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!

Rekryteringen kommer hållas av ambition:x. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Varaktighet, arbetstid
Remote

Ersättning
140kr/h

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ambitionx AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
ambitionx AB (org.nr 559368-8673)

Arbetsplats
Scandinavian Service Partner AB

Kontakt
Josefine Mellberg
josefine.mellberg@edzagroup.se

Jobbnummer
6952233

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ambitionx AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ambitionx AB: