Experis söker ekonomiassistenter på leverantörsresk, Strängnäs

Experis / Ekonomiassistentjobb / Strängnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Strängnäs, Knivsta, Enköping, Eskilstuna, Nykvarn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis i Strängnäs, Enköping, Eskilstuna, Håbo, Västerås eller i hela Sverige

Du kommer att ingå i en grupp på leverantörsreskontran på ett företag i Strängnäs. Du ingår i ett team om 5-6 personer. I ditt arbete kommer du att hantera företagets leverantörsfakturor, inkommande fakturor, kontering och distribuering. Du kommer även att matcha inköpsorder mot betalning. I rollen kommer du även vara i kontakt med företagets butiker och interna organisation för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Det krävs att du är noggrann och serviceinriktad.

Du kommer att ingå i en grupp på leverantörsreskontran på ett företag i Strängnäs. Du ingår i ett team om 5-6 personer. I ditt arbete kommer du att hantera företagets leverantörsfakturor, inkommande fakturor, kontering och distribuering. Du kommer även att matcha inköpsorder mot betalning. I din roll kommer du även vara i kontakt med företagets butiker och interna organisation för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Det krävs att du är noggrann och serviceinriktad.

Dina personliga egenskaper;

* Förmåga att prioritera och organisera
* Noggrann och strukturerad
* Serviceinriktad
* Samarbetsvillig
* Förändringsbenägen
* Lösningsorienterad

Vilka erfarenheter och kvalifikationer bör du ha för att passa för uppdraget?

* Ekonomisk utbildning eller tidigare erfarenheter inom området
* Datavana gällande Word och Excel
* Meriterande om du har erfarenhet av EFH-system eller Microsoft Dynamics AX, hantera digitala attester
* Kunna uttrycka dig i tal och skrift på svenska, engelska är meriterande
* Du har vilja att lära och vill utvecklas

Det är minst 2 ekonomiassistenter som behövs till uppdraget och det pågår främst under 2-3 månader, med start så snart som möjligt.

Uppdraget är heltid med placering på kundens huvudkontor i Strängnäs.

Vad kan vi erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Experis eftersträvar mångfald och vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Frågor?

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Det går bra att ange sitt löneanspråk i ansökan.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Konsultchef Sofie Andersson på .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-01-18

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-25
Ange följande referens när du ansöker: 36714
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Andersson Sofie.Andersson@se.experis.com

Företag
Experis

Adress
Experis
63228
63228 0486

Kontorsadress
Kungsgatan

Jobbnummer
3912510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Experis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis: