Erfaren service/support koordinator sökes till företag i norrort

Manpower Försäljning/Kundservice / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 60 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 70 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2013-12-02

Dina arbetsuppgifter
Detta är ett uppdrag hos Manpower för vår kund Agilent Technologies. Företaget är världsledande inom högkvalitativ analysutrustning för Life Science, kemisk industri och forskning. De söker nu en motiverad service/support koordinator till det Nordiska teamet för kundsupport mot svenska marknaden.

Arbetet som service/support koordinator innebär att du är navet i serviceorganisationen med ansvar för planering och schemaläggning av alla företagets aktiviteter.

Som service/support koordinator kommer du att vara kundens första kontakt med företaget och ansvara över den dagliga jobbplaneringen för ca 20 ingenjörer på den svenska sidan samt att tillsammans med de nordiska kollegorna lösa det nordiska behovet. En stor del av arbetet innebär schemaläggning av både planerade jobb samt akuta behov, kommunicera och avtala aktiviteter med kunderna samt att följa upp utförda aktiviteter. Runt arbetet finns en rad administrativa uppgifter som tillkommer med jobbplaneringen.

Koncernspråket är engelska.

Vem är du?
Vi ser att du är en driven och motiverad lagspelare med tidigare erfarenhet från liknande roller. I rollen som service/support koordinator är det viktigt att du kan hålla många bollar i luften, är stresstålig samt arbetar organiserat och strukturerat. Då tjänsten innebär en hel del kundkontakt tror vi att du är en ansvarsfull och serviceminded person med stort engagemang för kunden. Erfarenhet av schemaläggning och kundkommunikation är en stor fördel.

Efterfrågade specifika kompetenser:
• Flytande kunskaper i tal och skrift i såväl svenska som engelska
• Goda kunskaper i Officepaketet samt systemvana

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid

Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker detta uppdrag genom att klicka på ansökningslänken nedan. Kontaktperson för uppdraget är Johanna Alfström som vid frågor nås via telefonnummer 08-7642651. Vi arbetar med löpande urval så vänligen sök tjänsten så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Alfström

Företag
Manpower Försäljning/Kundservice

Adress
Manpower Försäljning/Kundservice

Jobbnummer
1717683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Försäljning/Kundservice

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice: