Erfaren arbetsledare sökes

Help At Work Sweden AB / Städarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Help At Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Inspira är en av Sveriges största aktörer inom städ- och FM-branschen. Inspira utför det mesta inom städning och bidrar med en mängd olika supporttjänster. Fokus är uppdragsgivarna, deras lokaler, personal och kunder. För att lyckas med detta arbete krävs en stor omtanke om den egna personalen.

För att möta den stora efterfrågan söker Inspira nu dig som vill ha en ny utmaning. Hos Inspira kommer du att få en nyckelroll. Du kommer att vara ute och träffa kunder och medarbetare och framförallt ge service i världsklass! För mer information besök www.inspira.se

Publiceringsdatum
2016-06-29

Arbetsuppgifter
Som arbetsledare ansvarar du för ett eget område med både kunder och medarbetare. Du är mycket ute på fältet hos dina kunder och din personal för att säkerställa kvalitet och arbetssätt. Budgetansvaret ligger på dig, vilket innebär ansvar för att starta upp nya kunduppdrag och sköta merförsäljning. Personalen är den viktigaste resursen och i denna roll ingår det att löpande rekrytera, utbilda och arbetsleda dem. Det är ett intensivt och spännande arbete i ett expansivt företag där möjligheterna är stora för dig.

Vem är du

Troligen är du en ansvarsfull ledare som kan engagera och entusiasmera både kollegor och kunder. Du har ett strukturerat och flexibelt arbetssätt, gärna med erfarenhet inom området, kanske är du redan en arbetsledare i ett serviceyrke eller vill ta nästa steg? Du är också en positiv person med affärsmannasinne som trivs i rollen där du är spindeln i nätet och gillar att arbeta med olika människor. Teamet är viktigt men rollen kräver också ett självständigt arbetssätt där du själv planerar din dag. Erfarenhet från branschen är ett måste.

Du är kommunikativ och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är van vid att hantera administrativa uppgifter via dator. Du behöver också ha körkort.

Tycker Du att uppdraget låter spännande och att du är rätt person för rollen så är du varmt välkommen med din ansökan. Denna rekrytering hanteras av Help At Work så ansök via www.helpatwork.se

Har du frågor, kontakta Tomas Rydén på mail: tomas.ryden@helpatwork.se eller telefon 073-424 85 82.

Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan, utan ansök redan idag!

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
heltid tills vidare

Ersättning
enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Rydén 0734248582

Företag
Help at Work Sweden AB

Adress
Help at Work Sweden AB
Kungsgatan 37
11156 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 37 11156 Stockholm

Jobbnummer
2931507

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Help At Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Help At Work Sweden AB: