Erfaren Administrativ Receptionist På Heltid Till Investmentbola

Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i januari 2020.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en receptionist med administrativt ansvar till vår kund som är ett investmentbolag. Det är ett erkänt och etablerat investmentbolag som värderar kundfokus och professionalitet högt. Kontoret är beläget i moderna lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som administrativ receptionist kommer till största del att få stötta och hjälpa med assisterande arbetsuppgifter som exempelvis resebokningar, kvittohantering samt andra förekommande administrativa uppgifter. Du kommer att ingå i ett team på två, där ni tillsammans kommer att ansvara för den dagliga driften på kontoret så som att välkomna besökare, förbereda inför möten och konferenser samt se till att alla kunder och medarbetare får högklassig service.

Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass, sprida glädje och energi. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och du kommer att arbeta måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00. Önskemålet är att du startar i början av januari 2020.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2019-12-18

Arbetsuppgifter
Som administrativ receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

• Assistera med resebokningar
• Kvittohantering
• Välkomna besökare
• Förberedelsen inför möten och konferenser
• Beställa kontorsmaterial
• Kontakt med leverantörer
• Posthantering och boka bud
• Arrangera event
• Hjälpa till med fakturering och kvittohantering
• Avlasta medarbetare med olika arbetsuppgifter

VI SÖKER DIG SOM

• Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av reception

Som person är du positiv, flexibel och självgående. Du är serviceinriktad, noggrann och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du ansvarsfull, driven och trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta deadlines samt har ett sinne för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5008238

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: