Entreprenörsföretag söker VD-assistent för extra jobb!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Framtiden AB

Är du student eller söker ett fartfyllt extrajobb så borde du kolla hit! Nu erbjuder vår kund ett extrajobb som VD-assistent!

Publiceringsdatum
2013-10-23

Arbetsuppgifter
Du kommer jobba som VD:ns högra hand. Detta kan innebära att följa med på möten och föra protokoll, gå igenom avtal, ha kontakt med vissa kunder. Summan av det hela är att hjälpa VD:n med att skapa struktur och ordning i hans arbetsliv. Set primära är att avlasta VD:n genom att utföra uppgifter åt honom, sekundärt är att utföra uppgifter som avlastar resten av kontoret. Du kommer initialt jobba minst 8 timmar i veckan. Dessa timmar kan man dela upp på två halv dagar per vecka eller jobba en dag i veckan. Detta schema bestäms tillsammans med VD:n. Om allting fungerar kan denna tjänst resultera i fler timmar i veckan och tillslut även övergå till en heltidstjänst om man visar framfötterna och gör bra ifrån sig.

Om företaget
Företaget säljer annonser, utvecklar och driver hemsidor samt har konsultverksamhet inom försäljning och media. Gänget som man kommer jobba tillsammans med är 5 drivna säljare. Företaget jobbar efter två ledord vilka är bra personalpolitik och utveckling. Företaget värnar om deras anställda och vill hela tiden se utveckling, både på individnivå hos sina anställda men även hos sina kunder. Företaget erbjuder en lysande inkörsport och erfarenhet inom ett expansivt medieföretag där rätt person kan få insyn i hela organisationen. Rätt person har möjlighet att själv påverka rollen och arbetsuppgifterna och driva dessa i den riktning man vill.

Profil
Du som söker har skinn på näsan, är strukturerad, organiserad och brinner för administrationsarbete. Du bör vara en driftig och företagsam person som gillar att få saker och ting gjort. Du är duktig på att se vad som behöver göras och är proaktiv i ditt sätt att jobba, du jobbar alltså med framförhållning och mot mål. Du ska inte vara rädd för att lyfta luren och ringa ett samtal till en arg kund och du ska heller inte vara rädd för att ta beslut. Det är meriterande om du har erfarenhet av B2B försäljning och/eller erfarenhet av annonsbranschen.

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Ort: Centrala Stockholm
Omfattning: Initialt 8 timmar i veckan tillsvidare
Start: Början av december

Urval sker hela tiden så skynda in med din ansökan. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag om en guldkandidat dyker upp! Sök nu, nu, nu!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-01
Ange följande referens när du ansöker: 3245
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stephanie Ekholm 0735168723 stephanie@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1684760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: