En Office coordinator sökes till expansivt bolag

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Mölndal, Göteborg, Lerum, Jönköping, Helsingborg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en driven Office coordinator till ett heltidsuppdrag i Göteborg med start i januari!

Publiceringsdatum
2015-12-08

Om företaget
Företaget är världsledande inom medtech branschen och sitter i fräscha och ljusa lokaler i Mölndal. I Göteborg är det 16 anställda på kontoret. De är i en expansionsfas och behöver nu stöttning inom ekonomi och administration på kontoret. På sikt finns det goda utvecklingsmöjligheter för rätt person!

Dina arbetsuppgifter
Som Office coordinator kommer du vara spindeln i nätet på kontoret. I din roll kommer du att arbeta med administrativa uppgifter, vara ett stöd kring enklare ekonomiuppgifter samt svara i växeltelefonen och ta emot besökare. Ekonomiuppgifterna utförs i ekonomisystemet Visma och innebär arbetsuppgifter inom leverantör- och kundreskontra med orderhantering, kundfakturering, betalningspåminnelser m.m. De administrativa uppgifterna är bl. a. att boka bud/transport och eftersom det internationella företaget är i expansionsfas kan arbetsuppgifterna även innefatta att stötta VD:n. Du kommer dessutom att arbeta i kvalitetssystemet IBM Notes, för att stötta kvalitetschefen med diverse arbetsuppgifter såsom att registrera och dokumentera olika dokument, reklamationer och serviceuppdrag, vilket kan innebära en del samarbete med produktionsavdelningen. Du har även kundkontakt både över telefon och mail för information gällande ekonomi eller kvalitet.

Kvalifikationer
För att passa i rollen är det viktigt att du är strukturerad, ordningsam och har enkelt för att prioritera dina arbetsuppgifter rätt. Då det är du som ser till att all information som matas in i kvalitetssystemet är tillräcklig och korrekt samt kommer att ha mycket kundkontakt och kontakt med produktionsavdelningen är det viktigt att du är noggrann och kommunikativ. Du har en analytisk förmåga samtidigt som du är relationsskapande och kommunikativt skicklig. Det är även viktigt att du är initiativtagande och kan driva ditt arbete framåt samt trivs i en roll där du får energi av att vara spindeln i nätet och att vara en problemlösare! Som person är du flexibel, stresstålig och positiv, då arbetsuppgifterna kan variera och ibland kan det vara tidspress.

Kvalifikationer
Arbetat 1-2 år med administrativt arbete och har gärna någon form av eftergymnasial utbildning eller kurs inom t. ex ekonomi.
Analytisk förmåga och förståelse för siffror.
Det är meriterande med erfarenhet inom fakturering och andra enklare ekonomiuppgifter.
Det är meriterande om du har erfarenhet av Visma och IBM Notes
Kunna flytande engelska i tal och skrift

Vi erbjuder
Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta oss. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktperson för detta jobb
Vedrana Hubanic vedrana@ryskaposten.se
031 -320 33 00

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-08
Ansökan kan skickas till e-postadress: vedrana@ryskaposten.se

Kontakt
Vedrana Hubanic 031 320 33 01

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Adress
Rp Rekrytering Bemanning AB
Götgatan 16
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 16
Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031 320 33 00
E-postadress: bemanning.gbg@ryskaposten.se

Jobbnummer
2566204

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: