Elgiganten Bäckebol söker merchandiseransvarig!
Elgiganten AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elgiganten AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en lagspelare som älskar ordning och reda, utveckla andra människor och föredrar att arbeta i högt tempo?
Då är du varmt välkommen att söka som merchandiseansvarig till oss i Bäckebol.
Beskrivning av tjänsten:
Arbetet som merchandiser innebär att du ansvarar för att varuhuset håller hög displaystandard enligt företagets riktlinjer. Alla varor ska exponeras så att våra kunder enkelt hittar pris och information. Arbetet förläggs både under och innan varuhusets öppettider.
Arbetsuppgifterna innehåller ansvar för påfyllning av varor, exponering, uppsättning av prisskyltar, hålla utställningarna rena och fina, kampanjförberedelser och göra varuhuset så attraktivt som möjligt. Arbetet som merchandiser syftar till att göra Elgigantens varuhus till kundernas förstahandsval.
Arbetet som merchandiser innebär också att hjälper och vägleder kunden till den produkt som bäst uppfyller kundens behov. Att ge god kundvård är inte bara viktigt vid köp, utan även före och efter köp. Att kunden är nöjd med sin köpupplevelse är av yttersta vikt för oss och förutsättning för att kunden ska komma tillbaka och handla hos just oss igen.
Som merchansvarig i Elgiganten Bäckebol ingår du i Team Operations Ledningsgrupp och rapporterar direkt till Avdelningsledare Drift.
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov.
Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets koncept, produkter och rutiner.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt.
Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft.
Som stöd finns en stöttande avdelningsledare och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Det finns även en rad utbildningar inom produktkunskap, försäljning och kundvård. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare.
Elgiganten erbjuder också
Avtalsenlig lön och pension.
Generöst bonusavtal.
Förmåner inom friskvård och personalköp.
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare.
Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten gillar vi mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat.
Frågor om tjänsten besvaras av Thomas Vigren
dm.operations.backebol@giganten.se Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Vardagar Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-02-07ErsättningEnligt handels kollektivavtal
Enligt handels kollektivavtal + ansvarstillägg.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktThomas Vigren
FöretagElgiganten AB
AdressElgiganten AB
Transportgatan 21
42241 Hisings Backa
KontorsadressTransportgatan 21
Jobbnummer 4599676
Observera att sista ansökningsdag har passerat.