Ekonomiassistent till spännande möbelföretag i City

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2012-04-11

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en ekonomiassistent med ambition och vilja att arbeta i en bred och omväxlande roll. Vår kund är ett möbelföretag i centrala Stockholm som erbjuder både kontorsmöbler men också butikkonceptsinredning och fullservice för kontorsytor. Idag behöver företaget ytterligare förstärkning på ekonomiavdelningen och söker en person som till en början ska arbeta med leverantörsreskontran för att därefter utvecklas till att arbeta med även kundreskontran och i övrigt ekonomiska arbetsuppgifter. Vår kund söker efter en person som vill utvecklas och bidra och för rätt kandidat väntar spännande utmaningar. Tjänsten ska tillsättas omgående så skicka in din ansökan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att till en början arbeta med leverantörsreskontran. Du kommer att arbeta med hela processen från scanning, attestering tills att fakturan är bokad och klar. Vidare kommer rollen innebära att man kommer få sätta sig in i arbetet med kundreskontran samt i övrigt ekonomiska arbetsuppgifter för att rollen ska bli omväxlande.

Kvalifikationer
Vi tror att du har någon form av akademisk utbildning/KY-utbildning inom ekonomi som ger dig en god grund inom ekonomi. Därtill söker vi dig som har någon form av erfarenhet av att arbeta med antingen leverantör- eller kundreskontra, löpande bokföring etc. Då arbetet sker elektroniskt bör du ha god systemvana, erfarenhet av elektroniskt fakturahanteringssystem är meriterande.

Som person är du social och har lätt för att sammarbeta med andra. Du är kommunikativ gentemot dina kollegor, du jobbar strukturerat och håller det du lovar.

Övrig information:

Start:Omgående
Plats:Centrala Stockholm
Lön:Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord:ekonomiassistent, leverantörsreskontra

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1211179

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: