Ekonomiassistent till leverantörsreskontra
SJR AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Sollentuna eller i
hela Sverige SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 200 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North-listan. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.
SJR söker en ekonomiassistent med inriktning leverantörsreskontra för kunds räkning. Uppdraget är ett konsultuppdrag och vår kund är placerad i Sickla.
Tjänsten
Du kommer att ingå i ett team om sju ekonomer där tre av dessa arbetar med leverantörsreskontra. I dina arbetsuppgifter ingår registrering och scanning samt bokföring av fakturor i affärssystemet SAP. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår även att ge support till övriga organisationen gällande inköpsordrar. Vidare kommer du att arbeta med uppföljning av fakturorna samt vara behjälplig vid månadsbokslut.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av leverantörsreskontra och ovanstående arbetsuppgifter. Erfarenhet från tillverkande företag ser vi som en merit. Vidare bör du ha goda kunskaper i engelska samt officepaketet.
Du är en social och samarbetsorienterad person med förmåga att ta egna initiativ. Kontakterna inom och utom avdelningen är många. Vidare är du noggrann, självgående och trivs med administrativa arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2010-11-24Övrig informationVill du söka till denna tjänst, se nedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Ingrid Hammer Larses. Tel. 08-407 55 17.
Arbetstider och omfattningHeltid
Ersättningenligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktIngrid Hammer Larses, +46 084075517, +46 704715923
FöretagSJR AB
AdressSJR AB
Box 7420
10391 Stockholm
Jobbnummer 785521
Observera att sista ansökningsdag har passerat.