Ekonomiassistent på 50% / Remote / Anpassningsbara timmar

Framtiden i Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av in- och utbetalningar och vill jobba på ett av Sveriges mest respekterade konsultteknikföretag som ekonomiassistent på halvtid? Sök idag, vi söker någon med start ASAP!

Publiceringsdatum
2021-02-26

Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du att jobba på kontoret på Söder, Stockholm. Just nu jobbar man hemifrån tillsvidare. Här får du chansen att lägga upp din vardag som passar dig bäst, vill du jobba halvdagar eller bara onsdag-fredag? För oss fungerar vad som! Du kommer att stötta din kollega med in- och utbetalningar. Vidare kommer du att ansvara över
• Stämma av bankkonton mot bokföringen
• Se över eventuella fel, ex. dubbelbetalningar, felaktiga summor m.m
• Ha kontakt med leverantörer och kunder (ex. när en dubbelbetalning skett)
• Vid behov sköta manuella betalningar

Du kommer att få en introduktion av bolaget och sedan jobba tillsammans med din kollega som du stöttar. Vi ser gärna att du har erfarenhet från in- och utbetalningar sedan innan!

Om företaget
Kunden är ett av Sveriges ledande konsultföretag inom samhällsbyggnad. I samspel med kunder och partners skapar de hållbara lösningar inom stadsutveckling och infrastruktur. De har 3 000 medarbetare och verksamhet i Sverige, England, Estland och Litauen. Kunden är stiftelseägd och ägandeformen gör det möjligt för dem att satsa målmedvetet på forskning och utveckling inom samhällsbyggnadsområdet.

Profil
Skallkrav:
• Tidigare ekonomierfarenhet där du jobbat med in- och utbetalningar
• Svenska i tal och skrift
• Vilja jobba 50%

Vi söker en reko person som gillar att jobba administrativ och med siffror.

Om företaget
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera talanger, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Omfattning: 50%, anpassningsbara tider
Ort: Stockholm, hemifrån
Detta är ett tidsbegränsad anställning fram till sommaren med chans till förlängning!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "22638".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Jobbnummer
5599089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: