Ekonomiassistent/Office Mnager

Vitavia Atavia Management AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vitavia Atavia Management AB i Stockholm

Ekonomiassistent/Office Manager

Vitavia söker för kunds räkning en Ekonomiassistent/Office Manager.

Företaget utvecklar globala investeringslösningar och har sedan starten 1987 tillhandahållit hundratals systemlösningar för Asset Management, Private Banking, Investment Banker, fondmäklare, finansbolag och industriinvesterare i Europa.
Företaget består idag av 13 medarbetare. Huvudkontoret är beläget i centrala Stockholm.

Nu söker vi alltså dig som vill arbeta i en kombinationstjänst som ekonomiassistent och Office Manager.

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med att skapa struktur och ta fram nya rutiner för hantering av löpande bokföring, kontoavstämningar, kund- och leverantörrestkontra samt för tidrapportering. Du kommer även löpande att arbeta med och ansvara för den löpande bokföringen. Då detta är en helt ny befattning på företaget och en viktig del i tjänsten kommer att vara att skapa och implementera de nya rutinerna som krävs är det av stor vikt att du känner dig fullt ut trygg i den löpande bokföringens alla delar.

Som Office Manager kommer du att ansvara för den dagliga driften av kontoret vilket innebär att du sköter alla inköp av exempelvis kontorsmaterial, möbler, frukt och annat till köket. Du kommer även sköta upphandling av exempelvis städtjänster. Du ska arbeta utifrån ett helhetsperspektiv och ta hand om konferenslokaler, konferenser, kundmöten och ta hand om våra kunder som kommer på besök. Utöver det tillkommer även ansvar för interna event som exempelvis kick-off och liknande.

Som person är du både noggrann och seviceminded. Du är noggrann gällande ekonomi, siffror och driften av kontoret. Du är serviceminded gällande kunder, besökare och interna kollegor. Som person är du även glad, utåtriktad, tycker om att jobba med människor och gillar tanken på att vara kontorets spindel i nätet och serva både. Du tycker om att det ser snyggt och fräscht ut på kontoret. Du är heller inte rädd för att ta tag i saker där det behövs. För dig som önskar en kombination av ett utåtriktat servicearbete och ett mer självständigt ekonomiassistentjobb är detta en perfekt tjänst!

Du ska ha gymnasiekompetens, kanske ekonomisk linje, och några års erfarenhet av arbete med löpande bokföring och/eller eftergymnasial utbildning. Du bör även ha någon typ av erfarenhet av servicearbete.
Du har god svenska och engelska väl i så väl tal som skrift.

Arbetstider: 75-100% enligt överenskommelse

Skicka in din ansökan till kristin.haggstrom@vitavia.se Vi behandlar ansökningar löpande.

Publiceringsdatum
2012-04-20

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid
75-100% efter överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-01
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har gått ut.
Ansökan kan skickas till e-postadress: kristin.haggstrom@vitavia.se

Företag
VITAVIA ATAVIA MANAGEMENT AB

Adress
VITAVIA ATAVIA MANAGEMENT AB
INDUSTRIGATAN 6
11246 STOCKHOLM

Kontorsadress
INDUSTRIGATAN 6
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-4414244

Jobbnummer
1220885

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vitavia Atavia Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vitavia Atavia Management AB: