Ekonomiassistent med SAP-kunskap till Unibail-Rodamco

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2012-06-05

Företaget
Bravura söker ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och kunskap av SAP till Unibail-Rodamco. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till ¬25,9 miljarder. Gruppen är verksam i 12 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören inom kommersiella fastigheter i Europa.
Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 10 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015.

Vi söker nu en ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och kunskap i SAP till Accounts Payable teamet på Unibail-Rodamcos nordiska huvudkontor i centrala Stockholm.

Vänligen skicka in din ansökan på engelska snarast möjligt då vi går igenom ansökningarna löpande.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent arbetar du med förvaltning och administration av leverantörsfakturor. I ditt arbete ingår löpande arbetsuppgifter så som inscanning och uppföljning av leverantörsfakturor, registrering av inbetalningar från leverantörer, samt att bistå andra interna avdelningar med ad hoc uppgifter. Du ansvarar för att kontrollera och stämma av fakturorna. I dina arbetsuppgifter ingår även att handlägga kundfakturor för intern vidarefakturering. Ditt arbete innebär även att delta i vidareutvecklingen av avdelningens processer och kvalitetssäkringen av rutiner.

Kvalifikationer
Till tjänsten som ekonomiassistent söker vi dig med gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt av SAP och med ett långsiktigt intresse att bidra till avdelningens utveckling och framtida arbetssätt.

Personlighetsmässigt är du positiv, flexibel och driven. Vidare är det viktigt att du är initiativtagande och har god prioriteringsförmåga. Du ska trivas med att arbeta med utveckling av processer och rutiner inom området och vilja bidra med input och idéer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenkommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, fakturahandläggning

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-07-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hoti

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1265013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: