Ekonomiassistent med SAP-kompetens sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ och flexibel ekonomiassistent som är på jakt efter ett långsiktigt uppdrag i en stimulerande miljö? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!

Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent innefattar kund- och leverantörsreskontra, fakturering, registrering av nya leverantörer och konton i SAP samt kravhantering. Du kommer även att arbeta med utveckling och förbättring i användandet av SAP. Vidare arbetar du med ständig förbättring av dagliga rutiner. Du rapporterar till ekonomichefen (vecko- och månadsvis).

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i Göteborg. Uppdraget är löpande med start omgående och inleds med en provanställning på sex månader. Därefter finns det stora möjligheter till anställning hos kundföretaget. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8-17.

Vem trivs här?
Du som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande samt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, kommer snabbt att känna dig trygg i din nya roll. Har du dessutom goda kunskaper inom Excel och SAP, samt behärskar engelska i både tal och skrift, så är detta uppdraget för dig!

Är du en person med god planeringsförmåga och har ett sinne för detaljer kommer du att trivas utmärkt på din nya arbetsplats. Du är en social, positiv och produktiv medarbetare som trivs med att arbeta serviceinriktat.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Direktlänk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1611811

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Maria Lindquist på tel: 031-720 72 88.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-09-03

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1329338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: