Ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra till Äng

SJR / Ekonomiassistentjobb / Ängelholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ängelholm, Åstorp, Bjuv, Bräcke, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Ängelholm, Bjuv, Höganäs, Klippan, Helsingborg eller i hela Sverige

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbetat med leverantörsreskontra, är driven och nyfiken på att lära dig nytt! Du komemr att arbeta som ekonomiassistent och jobba med leverantörsreskontra hos vår kund i Ängelholm. Detta är ett heltidsuppdrag på 6 månader med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2017-07-28

Dina arbetsuppgifter
• Leverantörsreskontra
• Kontera fakturor
• Stötta med övriga ekonomiuppgifter

Lämplig bakgrund

Du har någon form av ekonomisk utbildning, känner dig trygg i din yrkesroll och att arbeta med leverantörsreskontra. Du har erfarenhet av att arbeta självgående med olika ekonomiska arbetsuppgifter samtidigt som du har vana av att arbeta i team. Vi ser gärna att du har tidigare vana av att arbeta med stora fakturaflöden i någon form av ekonomisystem. Då kommunikation sker på både svenska och engelska behöver du vara flytande i båda språken i tal och skrift.

Din personlighet

Du har en positiv inställning och ett nyfiket angreppsätt inför att lära dig nya saker och ta dig an nya rutiner. Som person är du ansvarstagande och självgående samtidigt som du trivs att arbeta i team, samt är prestigelös och orädd. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt, har förmåga att lösa dina arbetsuppgifter på ett systematiskt sätt och är noggrann i ditt arbete.

Din ansökan

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Skicka då in din ansökan omgående till oss via vår hemsida då vi arbetar med löpande urval. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Charlotta Jerleke på 0766-47 16 22.

Konsult hos SJR

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Ruscic caroline.ruscic@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kullagatan 8
25220 Helsingborg

Kontorsadress
Kullagatan 8, Helsingborg

Jobbnummer
3619153

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: