Ekonomiassistent/löneadministratör/administratör
Företagshälsan Falun Borlänge AB / Ekonomiassistentjobb / Falun
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Företagshälsan Falun Borlänge AB i Falun,
Borlänge,
Ludvika eller i
hela Sverige Ekonomiassistent/löneadministratör/administratör
Företagshälsan Falun Borlänge AB är en fristående företagshälsa med enheter i Falun och Borlänge. Företagshälsan ägs av lokala företagare och vår verksamhet bygger på att erbjuda våra kunder företagshälsovård av högsta kvalité. Vår affärsidé är att utveckla arbetsmiljön hos våra kunder och bidra till friskare medarbetare och våra ledord är kundsamarbete, tillgänglighet, snabba leveranser och hög kvalité.
Nu söker vi en ekonomiassistent som även ska sköta företagets löneadministration samt arbeta med övrig administration.
Vi söker dig som är noggrann, strukturerad, flexibel, självständig och serviceinriktad. Har du erfarenhet av vård eller till och med företagshälsovård är det naturligtvis positivt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Som ekonomiassistent och administratör hos oss kommer du att vara företagets ansikte "utåt" både internt och externt.
Du har en viktig nyckelroll i företaget och ger support åt våra anställda, kunder och övriga besökande.
I arbetsuppgifterna ingår ekonomiassistentuppgifter som till exempel fakturering, leverantörsreskontra och avstämningar samt löneadministration åt våra 30 anställda, men även övrig administration med bland annat telefonservice, kundkontakter och att vara behjälplig med administration åt kollegor. Det ingår även att du är aktivt delaktig i vårt ständiga förbättringsarbete och med utveckling av vår verksamhet.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av journalsystemet CGM J4 (Asynja) och erfarenhet av medicinsk dokumentation.
Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och har kunskaper i löneadministration. Vi ser gärna att du har utbildning i/erfarenhet av administration och/eller vårdadministration. Du ska behärska Office-paketet och gärna ha erfarenhet av Visma Administration och Kontek Lön.
Placeringsort: Falun
Vill Du veta mer kontakta VD Carina Wallner,
carina.wallner@fhfb.se , 073-599 48 60 alternativt:
Ekonom Helena Eliassen,
helena.eliassen@fhfb.se , 070-481 73 10.
Vice VD/produktionssamordnare Ingrid Johansson,
ingrid.johansson@fhfb.se , 070-481 73 06.
Välkommen med din ansökan märkt "Ekonomiassistent" senast 2016-08-12 via mail till
rekrytering@fhfb.seeller via post till Gunmarie Kjellberg, Företagshälsan Falun Borlänge AB, Trotzgatan 25, 791 71 FALUN.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader, därefter tillsvidareanställning Tillträde
Enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-07-14ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Individuell lönesättning, vänligen ange löneanspråk
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-12
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@fhfb.seFöretagFöretagshälsan Falun Borlänge AB
AdressFöretagshälsan Falun Borlänge AB
79171 FALUN
KontorsadressTrotsgatan 25
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 023-777300
Faxnummer: 023-20190
E-postadress:
helena.eliassen@foretagshalsanfb.se Jobbnummer 2955317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.