Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra sökes till kund i Lun

Bemannia Kontor AB / Ekonomiassistentjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Lund, Staffanstorp, Burlöv, Malmö, Eslöv eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra samt höga flöden? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för vår kund i Lund. Uppdraget börjar 2022-09-01 eller enligt överenskommelse, och löper tills 2022-01-31 med möjlighet till förlängning. Möjlighet finns till flextid samt arbete hemifrån.

Publiceringsdatum
2022-07-22

Arbetsuppgifter
Kunden utökar sin leverantörsreskontraavdelning för att stötta införandet av ett nytt arbetssätt.

• Registrering av leverantörsfakturor och hantering av avvikelser i flödet
• EDI rättningar
• Betalningar
• Avstämningar
• Bevakning av "flaskhalsar" i organisationen

Kvalifikationer
Krav för tjänsten:

• Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på ett större/medelstort företag
• Du är självständig och självgående - du har förmågan att självständigt lösa uppgifter eller problem som uppkommer
• Du är kommunikativ och vågar ta kontakt med attestanter samt fakturagranskare i organisationen
• Du har erfarenhet av höga flöden och ett högt tempo- Kunden hanterar idag ca. 65 000 fakturor per år via en automatiserad process

Meriterande för tjänsten:

• Erfarenhet från Unit 4/Agresso ekonomisystem

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Nadine Ayari, nadine.ayari@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Nadine Ayari
nadine.ayari@bemannia.se

Jobbnummer
6837974

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: