Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra med Agresso erfarenhe

Xtra Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xtra Sverige AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Xtra Sverige AB

Publiceringsdatum
2011-11-10

Om företaget
Vi söker en ekonomiassistent med erfarenhet av Agresso affärssystem för långsiktigt uppdrag med mycket stora möjligheter till rekrytering till kundföretaget.
Xtra är ett av Nordens ledande bemanningsföretag och vi finns i Sverige och Norge. Vi bemannar och rekryterar inom tjänstemannasektorn och har sedan starten 1995 givit över 15 000 personer arbete. Xtra Office arbetar med duktiga ekonomer, administratörer och personal inom service.

Om företaget
Ekonomiavdelningen består idag av fyra personer. Ekonomichefen kommer att få en bredare roll och de behöver därför utöka sin ekonomiavdelning med ytterligare en person. Företaget utvecklar stammar och är inom byggbranschen. Verksamheten finns idag i flera nordiska länder, där ekonomifunktionen även stöttar de andra nordiska länderna. De har idag en omsättning på cirka 220 miljoner och är cirka 200 anställda.

Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter kommer du att ansvara för leverantörsfakturering, löpande bokföring och månadsavstämningar samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Att du har arbetat i Agresso tidigare är ett krav. Vi söker även dig som har arbetat med leverantörsreskontra och har god erfarenhet från avstämningar. För att lyckas i tjänsten tror vi att du har en god förståelse för att se helheten av processen.
Som person är det viktigt att du tycker det är roligt med siffror och ekonomi och vill fortsätta utvecklas inom detta område. Du är positiv och ser möjligheter framför problem. Du är noggrann i utförandet av dina arbetsuppgifter och har hög arbetsmoral.
Uppdraget är på 6 månader med mycket goda möjligheter för anställning direkt hos kundföretaget för den rätta kandidaten. Xtra Office erbjuder bra anställningsvillkor och en personlig kontakt med en av våra konsultchefer. Xtra Office är även ett auktoriserakt bemanningsföretag via Almega.
För att söka tjänsten, vänligen besök vår hemsida www.xtra.se.
Frågor besvaras av Alexander Adolfsson, telefon: 0721-775229
Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdag. Vi vill tipsa om att vara snabb med att skicka in ansökningshandlingarna!
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 756
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Adolfsson, 0721-775229

Företag
Xtra Sverige AB

Adress
Xtra Sverige AB
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg

Jobbnummer
1076149

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xtra Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xtra Sverige AB: