Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra - omgående!

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-06-14

Företaget
Företaget i fråga är en riksomfattande butikskedja med 109 butiker runt om i Sverige. Försäljning sker genom butiker, postorder och e-handel. Huvudkontoret är placerat i Malmö och det är också där som din tjänst kommer vara placerad. Uppdraget sträcker sig initialt fram till och med den 30 september 2016.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att hantera och matcha företagets leverantörsfakturor som har en stor back-logg. Du arbetar på företagets redovisningsavdelning tillsammans med andra kollegor men kommer till stor del driva ditt arbete framåt på egen hand. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. Eftersom företaget har internationella kunder ställer detta krav på att du känner dig bekväm i engelska språket.

Kvalifikationer
• 1-3 års arbetslivserfarenhet av arbete med leverantörsreskontra. God kunskap och erfarenhet av fakturering, kontering och nationella- och internationella momsregler.
• Vi ser gärna att du har hanterat större volymer av fakturor och/eller arbetat i ett större bolag.
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt.
• Mycket god datorvana.

Vi söker dig som är van vid att arbeta självständigt med leverantörsreskontra och som har förmågan att snabbt sätta sig in i ett nytt arbete. Vi tror att du är en prestigelös och ödjmuk person som ber om hjälp vid behov men även vågar hugga i där det behövs. Du är van vid ett högre arbetstempo men utför alltid dina arbetsuppgifter med största noggrannhet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén 08-40024050 caroline.arzen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2903456

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: