Ekonomiassistent inom kundreskontra till Gymgrossisten

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-08-05

Företaget
Gymgrossisten är ett svenskt e-handelsföretag inom kost och träning med verksamhet i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Tyskland. Gymgrossisten har en stark tillväxt och kommer under de närmaste åren jobba mot flera nya internationella marknader. Företaget grundades för snart 20 år sedan och är en del av CDON Group. På huvudkontoret i Stockholm arbetar cirka 70 personer varav åtta personer på ekonomiavdelningen där ekonomer, ekonomiassistenter och controllers ingår. Gymgrossisten består av Gymgrossisten.se, bodystore.com och milebreaker.com.

Gymgrossisten är ett bolag som arbetar i en föränderlig miljö. Företagskulturen kännetecknas av högt tempo, eget ansvar och stora utvecklingsmöjligheter för den som vill göra karriär inom en internationell e-handelsorganisation. På Gymgrossisten erbjuds du ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv bransch.

I rollen som ekonomiassistent jobbar du med att avlasta ekonomiavdelningen som idag består av 6 personer. Ditt huvudsakliga fokus kommer att ligga på att arbeta med kundreskontra. Du kommer även att arbeta med problemlösning och identifiering av diffar vid bland annat månadsbokslut. I rollen som ekonomiassistent får du hjälpa till där det behövs och vid arbetstoppar som t ex vid månadsbokslut kommer det finnas extra mycket att göra.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent jobbar du med att avlasta ekonomiavdelningen som idag består av 6 personer. Ditt huvudsakliga fokus kommer att ligga på att arbeta med kundreskontra. Du kommer även att arbeta med problemlösning och identifiering av diffar vid bland annat månadsbokslut. I rollen som ekonomiassistent får du hjälpa till där det behövs och vid arbetstoppar som t ex vid månadsbokslut kommer det finnas extra mycket att göra.

Kvalifikationer
• Ett par års erfarenhet av rollen som ekonomiassistent
• Goda kunskaper i att arbeta med kundreskontra
• Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem Navision och Pyramid (meriterande)
• Intresse för träningsbranschen (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är prestigelös och som inte har något emot att hjälpa till där det behövs. Du är noggrann och har ett öga för detaljer. Vidare är du ambitiös och lösningsorienterad i ditt arbete. Du trivs i en föränderlig arbetsmiljö med högt tempo.

Övrig information:

Start: 25 augusti
Plats: Stockholm
Lön: enligt ök.
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Sökord: ekonomiassistent, kundreskontra, navision, pyramid, ekonomi,

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Oscar Ohlsén 08-40024050 oscar.ohlsen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
1953378

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: