Ekonomiassistent/Administratör

Hermelin Handels AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hermelin Handels AB i Stockholm, Norrköping, Malmö eller i hela Sverige

Hermelin erbjuder högkvalitativa, helautomatiska och manuella espressomaskiner och kaffemaskiner inklusive filterkaffelösningar samt kvarnar och kafferelaterade tillbehör. Vårt vältäckande produktsortiment innehåller allt från produkter anpassade för kontoret till specialkaffebaren, vilket ger oss möjligheten att jobba med alla typer av kunder. Vi erbjuder även dryckesmaskiner för kalla, frysta och varma drycker, bar- och restaurangutrustning som professionella mikrovågsugnar, juicepressar och råsaftcentrifuger samt stämningsfulla ljuslyktor och miljövänlig lampolja. Våra premiumprodukter finns bland annat på många av Sveriges hotell, restauranger, caféer, storkök och inom servicehandeln samtidigt som vi även förser kontor och arbetsplatser runt om i landet med kaffemaskiner och espressomaskiner- alltid med fokus på högsta kvalitet i koppen. Hermelin har en rikstäckande serviceorganisation med egna servicetekniker som utgår från Stockholm, Göteborg, Malmö och Norrköping samt utbildade och certifierade servicepartners över hela landet.

Företaget är inne i ett expansivt skede och behöver förstärka sin ekonomiavdelning med en ekonomiassistent/administratör.

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara inom ekonomi och administration. Du sköter den dagliga kundkontakten via mail och telefon, samt telefonväxeln mellan kl. 9-11, daglig fakturahantering, kund- och leverantörsreskontra, löpande redovisning, avtalshantering och månadsavstämningar.
I arbetsbeskrivningen ingår även kvittoredovisning och biladministration och har du erfarenhet av löneadministration är det en merit. Då vi expanderar så finns möjlighet för rätt person att vara med och sätta rutiner och driva egna projekt inom avdelningen.

Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som är driftig, självgående och tar ett stort ansvar och har lätt för att ta egna initiativ. Du trivs i en miljö i förändring och högt tempo. Du är serviceinriktad och har lätt för att kommunicera med människor. Trivs du att arbeta i ett mindre team där vi hjälps åt och är delaktiga i varandras arbetsuppgifter är du den vi söker. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av Visma Business och Visma lön och har goda kunskaper i Excel samt kunna hantera stora mängder data.

Tjänsten är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Lön efter överenskommelse.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2016-09-02

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: ekonomi@hermelinhandels.se

Företag
Hermelin Handels AB

Adress
Hermelin Handels AB
12038 Årsta

Kontorsadress
Sköntorpsvägen 27

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-55621020
E-postadress: ekonomi@hermelinhandels.se

Jobbnummer
3027287

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hermelin Handels AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hermelin Handels AB: