Ekonomiassistent

Randstad AB / Ekonomiassistentjobb / Ystad
2024-11-04


Visa alla ekonomiassistentjobb i Ystad, Tomelilla, Skurup, Sjöbo, Simrishamn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Ystad, Skurup, Sjöbo, Simrishamn, Svedala eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-11-04

Dina arbetsuppgifter
Vi söker omgående efter en social ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra, som kan stötta upp vår kund med 70% ekonomi och 30% reception i deras verksamhet i Ystad.
På grund av en sjukskrivning behöver man kunna börja omgående och uppdraget ses som långsiktigt med initial inhyrning på 6 månader.
Vårt kundföretag verkar inom logistik- och infrastruktur och är ledande inom sitt segment. Ett spännande bolag i tiden!
Du kommer arbeta på plats i Ystad 4 dagar i veckan med möjlighet till distansarbete 1 dag i veckan.

Att vara konsult
Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär.

Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-11-24. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se. Urval sker löpande och via vår hemsida, ansökningshandlingar tas inte emot via mejl.

För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Du kommer i rollen arbeta 70% med ekonomi i rollen som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra. Du kommer tillsammans med kollegor på plats säkerställa att arbetsflödet fungerar effektivt.
I dina resterande 30% kommer du arbeta i receptionen hos vår kund med att ta emot samtal, besökare men också bistå interna medarbetare med stöttning vid behov och ha dialog med kontorets leverantörer.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:

Vara utbildad ekonomiassistent eller inom liknande område som anses vara relevant
Ha erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra
Arbetat i SAP eller liknande, större affärs- och ekonomisystem
Vara en person som trivs i en analytisk och strukturerad roll men som också är social och vill vara ansiktet både inåt och utåt viss del av sin tid

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8991352

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: