Ekonomiassistent
Manpower / Ekonomijobb / Nyköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.
Publiceringsdatum2008-02-15Dina arbetsuppgifterVi söker omgående en ekonomiassistent för uthyrning till kund i Trosa och Norrköping, 50% på respektive ort. Arbetet innebär huvudsakligen arbete inom kund- och leverantörsreskontra, bokföring, avstämningar samt en del fakturering.
Vem är du?
Du har minst en utbildning som gymnasieekonom och några års erfarenhet utav arbete på en ekonomiavdelning. Vi ser gärna att du har arbetat som ekonomiassistent och med arbetsuppgifter enligt ovan. Som person är du framåt, prestigelös och inte rädd för att ta egna initiativ.
Då tjänsten är 50% på respektive ort är det naturligtvis viktigt att du kan ta dig till och från uppdraget utan problem. Finner du ett intresse för enbart den ena eller andra orten är du också intressant för tjänsten.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbDu söker ovan nämnda tjänst via ansökningslänken nedan. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Molander på telefon 0155-202587 eller via e-post:
cmn@manpower.seAnställningstyp/arbetstiderEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
KontaktCecilia Molander
Så ansöker duAnsök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-03-27
FöretagManpower
• .
Mer information på
www.manpower.se Jobbnummer 131141
Observera att sista ansökningsdag har passerat.