Ekonomiansvarig på Nannynu!

NannyNu AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NannyNu AB i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Lund, Malmö eller i hela Sverige

Nannynu! startades i oktober 2007 och vi är nu Stockholms och Sveriges största barnvaktsföretag. Vi vill skapa mer livskvalité och flyt för aktiva barnfamiljer och våra utbildade barnvakter hämtar på dagis, leker med barnen i hemmet och ser till att barnen är trygga och glada så att livspusslet kan rulla på för våra familjer.

För att hinna med i expansionstakten och ytterligare förbättra våra processer och vår kvalité letar vi nu efter en ny Ekonomiansvarig för Nannynu!

Läs gärna mer om företaget på vår hemsida: www.nanny.nu

Du kommer att bli en viktig spelare i vårt lag, och du ska?..

• Driva ekonomifunktionen med helhetsansvar för fakturering, löner, inbetalningar, leverantörsbetalningar, autogiro-hantering, ansökan om RUT, redovisning av moms- och arbetsgivaravgifter samt viss bokföring

• Ha kontinuerlig kontakt med myndigheter samt med kunder, leverantörer och medarbetare

• Vara med och utveckla processer, system och kontrollverktyg i syfte att hjälpa och stötta företaget

• Under perioder hjälpa andra funktioner i företaget med t.ex. administrativa arbetsuppgifter

• Rapportera till VD

Vi söker dig som har relevant ekonomiutbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi vill att du har erfarenhet av att arbeta med Visma, Crona-Lön, Office-paketet och av administrativa arbetsuppgifter i övrigt.

Egenskaper som är viktiga att ha för att trivas och lyckas på Nannynu!

• Du tycker om att ha mycket ansvar och arbeta självständigt
• Du tycker om siffror och administration
• Du är extremt noggrann och organiserad
• Du är serviceinriktad
• Du sprider energi på kontoret och respekterar dina medarbetare även fast man kanske inte alltid håller med dem
• Du tar initiativ, fattar beslut, kommer med idéer och tar ansvar för det du har på sitt bord
• Du har förståelse för hur det är att arbeta i ett expansivt och entreprenörsdrivet företag och är bekväm med att det är snabba vändningar och tas snabba beslut
• Du är inte rädd för att hugga i där det behövs

Vi erbjuder dig:

• En miljö där utveckling och omsorg är viktiga ledord
• Ett roligt och självständigt arbete med stor frihet under ansvar
• Provanställning i 6 månader som kan övergå till fast anställning om allt fungerar som det ska
• Möjlighet till vinstdelning om bolaget går bra och andra förmåner

Vi sitter i trevliga lokaler i närheten av Fridhemsplan.

Tjänsten är på 50% och tillträde kommer att ske snarast, senast 120531. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande varför tjänsten kan komma att bli tillsatt innan ansökningstidens utgång.

Skicka din kompletta ansökan med CV och en Personlig presentation samt referenser till: peter.larsson@nanny.nu senast den 11 maj. Vi tar endast emot ansökningar och frågor via email och ber dig att inte ringa då vi är inne i en hektisk period.

Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-04-18

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Start med provanställning under 6 mån som sedan kan övergå i en tillsvidareanställning.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-11
Ansökan kan skickas till e-postadress: peter.larsson@nanny.nu

Kontakt
Peter Larsson, Operativt ansvarig, peter.larsson@nanny.nu

Företag
NannyNu AB

Adress
NannyNu AB
Arbetargatan 33 D
11245 Stockholm

Kontorsadress
Arbetargatan 33 D
Stockholm

Jobbnummer
1218423

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NannyNu AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NannyNu AB: