Ekonomi- och administratonsansvarig till ett växande lokalvårdsföretag!

Eco Clean Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2024-04-25


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Eco Clean Sverige AB i Stockholm

Eco Clean Sverige AB är ett snabbt växande företag inom lokalvårdsbranschen. Vi fokuserar på att utveckla vår högkvalitativa service och alltid leverera enligt vårt kundlöfte. Vi är dedikerade till att skapa en positiv arbetsmiljö för våra anställda och strävar efter att ständigt förbättra våra tjänster för att möta våra kunders behov.
Position: Ekonomi- och Administrationsansvarig
Plats: På plats, Kungsholmen
Om Rollen:
Som Ekonomi- och Administrationsansvarig hos oss kommer du att vara en nyckelperson för att hantera och övervaka företagets ekonomiska och administrativa processer. Du kommer att arbeta nära VD och backoffice för att säkerställa en effektiv och noggrann hantering av våra operativa och ekonomiska funktioner. Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter, med många bollar i luften och har en förmåga att effektivisera arbetssätt.
Dina Arbetsuppgifter:
Hantering av in- och utgående leverantörsfakturor samt kundfakturor.
Ansvar för löneadministration och löpande kontroller samt årliga revideringar för ca 70-80 anställda.
Projektledning för upphandlingar samt översyn av kontrakt och avtal med leverantörer.
Stödja backoffice med mer komplicerade kundärenden och assistera VD med diverse administrativa uppgifter.
Skapa och tydliggöra processer och arbetsbeskrivningar för arbetsledare. Utbilda arbetsledare i nya rutiner och processer.
Hantera anställningsprocesser, inklusive skapande av anställningar i Tengella och framställning av anställningsavtal. Ge support i personal- och rekryteringsfrågor.

Din Profil:
Grundläggande eftergymnasial utbildning inom HR/Lön eller Ekonomi, eller motsvarande erfarenhet från liknande roller.
3-5 års erfarenhet som ekonomi- och administrationsansvarig.
Erfarenhet av att hantera anställningar, löner och ekonomifrågor.
Mycket goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel.
Erfarenhet av att ha skapat processer, rutinbeskrivningar och instruktioner.
Erfarenhet av att jobba i olika affärssystem och hög anpassningsförmåga.
Vi jobbar med Fortnox och Tengella och ser gärna att du har arbetat med minst ett av dessa system.

Personliga Egenskaper:
Självgående och initiativtagande med en noggrann och driven inställning.
Förmåga att trivas med att skapa och implementera rutiner och processer.
Trygg i din yrkesroll och förmåga att arbeta både självständigt och som del av ett team.

Anställningsform:
Tillsvidareanställning, heltid. Vi tillämpar en 6-månaders provanställning.
Tillträde enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2024-04-25

Ersättning
Fast månadslön.

Din ansökan:
Skicka din ansökan bestående av CV samt en kort presentation av dig själv till jobb@ecoclean.se

Sista ansökningsdag är 25/05. Urval sker löpande.
Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och arbeta tillsammans mot våra gemensamma mål!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-25
E-post: jobb@ecoclean.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Eco Clean Sverige AB (org.nr 556715-0908)
Inedalsgatan 11 (visa karta)
112 33  STOCKHOLM

Jobbnummer
8638449


Prenumerera på jobb från Eco Clean Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Eco Clean Sverige AB: