Duktig på uppföljning och koordinering?

21 Grams AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 21 Grams AB i Stockholm

Kan du göra det som fungerar bra ännu bättre? Tycker du om att jobba med både människor och siffror? Då är du kanske den vi letar efter. Vi söker en medarbetare till avdelningen för avräkning och fakturering.

Vi levererar tjänster som effektiviserar och förenklar företags fysiska och digitala brev- och fakturautskick. Vi har några av Sveriges största och mest välkända företag som kunder. Företagskulturen hos oss präglas av att arbeta lösningsorienterat och kundnära, med snabba beslutsvägar samt med lyhördhet för nya idéer och förbättringar inom såväl teknik som affär. Omsättningen ligger på ca 450 MSEK med god tillväxt inom alla affärsområden. Läs mer om oss på resten av vår hemsida.

För att stödja expansionen söker vi ytterligare en skicklig och engagerad medarbetare som vill arbeta i ett företag med snabba beslutsvägar där egna initiativ och leveranser direkt får genomslag i företagets utveckling och resultat.

I tjänsten arbetar du i första hand med kontroll, analys, uppföljning och rapportering av utskrifts- och portoinköp för oss och våra uppdragsgivares räkning. Rollen innebär externa kontakter med kunder, leverantörer och andra samarbetspartner. Du har även tät kontakt med avdelningen för ekonomi gällande bland annat faktureringsfrågor och med avdelningen för produktion. Till en början arbetar du till störst del med administration och på sikt vill vi att du tar mer ansvar och driver egna projekt för att utveckla och förbättra rutiner och processer inom området kundadministration.

Du kommer till exempel att få:
• Arbeta med analys av stora mängder data
• Driva och ansvara för egna projekt
• Arbeta på ett trevligt och personligt företag med högt i tak och korta beslutsvägar

Vi söker dig som:
• Har en hög social kompetens och förmågan att interagera med såväl kunder och samarbetspartners som internt
• Har förmåga att driva, leda och utveckla våra arbetsprocesser
• Har goda kunskaper i Ms Excel
• Har några års arbetslivserfarenhet inom relevant bransch
• Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du flexibel och behåller lugn och fokus i stunder av högt tempo. Du är analytisk, uthållig samt en duktig problemlösare. Kvalitet och noggrannhet är viktigt för dig och du har ett utvecklat affärs- och siffersinne och trivs i den administrativa rollen. Vi förutsätter att du bidrar till ett gott samarbete i vårt team med snart 30 medarbetare.

Intresserad? Skicka in din ansökan till jobb@21grams.com omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Publiceringsdatum
2013-12-19

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-01-15
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@21grams.com

Kontakt
Mikael Bånnsgård, Chef kundadministration +4686003756 (Kontor, direkt)

Företag
21 GRAMS AB

Adress
21 GRAMS AB
BOX 43
12125 STOCKHOLM-GLOBEN

Kontorsadress
ARENAVÄGEN 41
JOHANNESHOV

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-6003721

Jobbnummer
1733155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 21 Grams AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 21 Grams AB: