Driven Teamleader inom kundtjänst till e-handelsföretag
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-07-26FöretagetSkruvat Reservdelar är en webbshop för bildelar, reservdelar och biltillbehör som riktar sig mot både verkstad och konsument. Sedan starten i Sverige 2008 har Skruvat vuxit till att bli Nordens största e-handelsplats för nya bildelar på nätet. Företaget som har ca 80 anställda anordnar ofta trevliga tillställningar och präglas av god stämning och positivitet.
Då Skruvat ingår i en större koncern hanterar vår kundservice även ett annat företags kundservice. Kundservice har upp till 45 medarbetare beroende på säsong och våra främsta marknader är Sverige, Norge och Finland. För att hantera våra stora säsongsvariationer i ärendevolym outsourcar vi uppdrag till ca 20 medarbetare.
Detta är ett vikariat som sträcker sig minst 4 månader framåt med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som teamleader har du ett driftansvar och jobbar aktivt för att hålla produktiviten på en jämn hög nivå. Du har personalansvar över dina kundtjänstmedarbetare i Alvik och följer upp arbetet för mellan 15-20 personer. Som teamleader hjälper du till när teamet får brådskande ärenden, har kontinuerlig kommunikation genom samtal med ditt team samt ansvarar för att medarbetarna får det stöd de behöver i arbetet. Du behöver inte ha tidigare bilkunskaper men behöver kunna leda genom att ta hjälp av produkt- och systemkunskaper hos andra personer.
Kvalifikationer• Gymnasiekompetens
• Relevant utbildning och arbetslivserfarenhet
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
• Tidigare erfarenhet av att leda andra är meriterande och kundtjänst är meriterande
Då rollen innefattar mycket eget ansvar krävs det att du är initiativtagande och ansvarfull som person. Du ansvarar och stöttar din grupp av medarbetare i ärenden de stöter på varav du söker affärsmässiga och kundfokuserade lösningar. Företaget är i ständig utveckling och du bör därför vara engagerad och ha viljan att delta i utvecklingen.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Alvik, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Enocksson
alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4263982
Observera att sista ansökningsdag har passerat.