Driven och engagerad Customer Support
Flexlife AB / Försäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Flexlife AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Borås eller i
hela Sverige Vi söker för kunds räkning en Customer Support till ett globalt livsmedelsföretag med starka varumärken. Man kommer att ansvara för support mot kunder, leverantörer och att vara ett stöd för säljarna. Tjänsten är ny roll inom organisationen som man själv kommer att få vara med och utveckla. Då bolagets fabriker ligger i Europa sköts all kontakt med leverantörer på engelska. Arbetsuppgifterna för customer support innebär att du fungerar som en säljsupport mot säljarna och avlastar dem med administrativa uppgifter till att hantera leveransflödet. Du följer aktivt upp leveranser som är försenad och tar reda på orsak samt verkan. Som customer support kommer du även att ansvara för att hantera inkommande fakturor och ta tag i obetalda fakturor. Man har daglig kontakt med leverantörer som säljare och man samarbetar även med supply avdelningen på kontoret. Som person ser vi att du har erfarenhet av customer support sedan tidigare. Då kunden använder SAP för fakturor och ekonomi är det ett önskemål att man har kompetens inom detta system. Då engelska är koncernspråket ser vi att du har goda kunskaper i tal och skrift. Som person ser vi att du är initiativtagande som uppskattar att vara delaktig i utformandet av tjänsten. Du är lyhörd samtidigt som tydlig i din åsikt med vad du anser. I och med att detta är en ny tjänst får du möjlighet att skapa rutiner och utveckla tjänsten från start, du är orädd och vågar ta för dig. En social person som tillför flexibilitet och engagemang likväl som teamplayer till gruppen. Noggrannhet och administrativ ådra är relevant att du har för att strukturera upp situationer och uppstådda problem på enkelt sätt.Du erbjuds,Detta är en bra möjlighet för dig som vill jobba i en internationell professionell miljö som ett stort globalt företag kan erbjuda. Samtidigt är vår Nordiska organisation lagom stor för att du skall kunna få inblick, förståelse och möjlighet att påverka logistikavdelningens utveckling. Det sitter ca 26 personer på det Nordiska huvudkontoret i Göteborg. Detta är ett uppdrag på heltid där du blir uthyrd via Flexlife, för rätt person finns det möjligheter till anställning direkt till kund. Start för uppdraget är den 1:e oktober.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att maila till :@flexlife.se Vi ser fram emot din ansökan.
Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Publiceringsdatum2011-09-03Arbetstider och omfattningHeltidsanställd
ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 95591-CB
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagFlexlife AB
AdressFlexlife AB
GårdaTorget 2
41250 Göteborg
Jobbnummer 1020069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.