Driven hyresadministratör till Unibail-Rodamco

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2013-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven hyresadministratör till Unibail-Rodamco" (publicerad 2015-04-02) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2013-06-13

Företaget
Bravura söker en driven hyresadministratör till Customer Administration teamet på Unibail-Rodamco Nordic. Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter och en portfölj värderad till ¬29,3 miljarder. Gruppen är verksam i 13 länder, har 1500 anställda och är den högst värderade aktören i Europa.

Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 9 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015 som Nordens största köpcentrum med 250 butiker.

Vänligen skicka in din ansökan med CV och personligt brev på engelska snarast möjligt då vi går igenom ansökningarna löpande.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som hyresadministratör arbetar du med förvaltning och administration av hyreskontrakt. I ditt arbete ingår löpande arbetsuppgifter så som registrering och tolkning av hyreskontrakt, avisering och uppföljning av hyresfakturor, inbetalningar från hyresgäster, samt att bistå interna avdelningar med ad hoc uppgifter. Du ansvarar även för inkassohantering, fastighetsmoms och är kontaktperson gentemot företagets kunder.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av hyresadministration
• Ekonomisk utbildning på lägst gymnasial nivå
• Kunskap inom hyresjuridik och avtalstolkning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet av fastighetssystem
• Kunskaper i SAP (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i svenska så väl som engelska.

Personlighetsmässigt är du positiv, driven och lösningsinriktad. Vidare är det viktigt att har en orädd attityd samt en förmåga att sortera och prioritera bland olika arbetsuppgifter. Du är noggrann, analytisk, initiativtagande.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: kundadministration, kundreskontra, hyresadministration, kundfordran, fakturering, redovisningsekonom

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-07-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Hoti

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1582403

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: