Driven hyresadministratör till Unibail-Rodamco

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-04-02

Företaget
Företaget är ett av Europas ledande fastighetsbolag med en portfölj värderad till ¬34,6 miljarder. Koncernen har ett tydligt fokus på högkvalitativa kommersiella fastigheter med en konkurrensfördel på sina respektive marknader på grund av storlek, teknisk prestanda, plats och rykte. Unibail-Rodamco investerar aktivt i och förvaltar sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Gruppen är verksam i 13 länder och har 1500 anställda.

Unibail-Rodamco Nordic äger och driver 9 köpcentrumanläggningar i Norden varav sex i Stockholmsområdet, en i Köpenhamn och en i Helsingfors. Företaget investerar och utvecklar aktivt sina tillgångar på attraktiva lägen över hela Europa. Unibail-Rodamcos senaste utvecklingsprojekt är Mall of Scandinavia, ett helt nytt köpcentrum i anslutning till Friends Arena i Solna, som beräknas stå klart 2015 som Nordens största köpcentrum med 250 butiker.

I rollen som hyresadministratör kommer du att ingå i ett team som idag består av fyra personer. Du kommer att arbeta med administration av hyreskontrakt. Du ansvarar bland annat för löpande registrering av Unibail-Rodamcos hyreskontrakt i deras SAP system. Du kommer även att fakturera och avisera samt vara kontaktperson gentemot företagets hyresgäster. Rollen innebär även ett stort samarbete med andra avdelningar på kontoret.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som hyresadministratör kommer du att ingå i ett team som idag består av fyra personer. Du kommer att arbeta med administration av hyreskontrakt. Du ansvarar bland annat för löpande registrering av Unibail-Rodamcos hyreskontrakt i deras SAP system. Du kommer även att fakturera och avisera samt vara kontaktperson gentemot företagets hyresgäster. Rollen innebär även ett stort samarbete med andra avdelningar på kontoret.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasieutbildning.
Erfarenhet: Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom fastighetsbranschen.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Meriterande: Kunskaper i SAP

Vi söker dig som är positiv, driven och lösningsinriktad. Vidare är det viktigt att har en orädd attityd samt en förmåga att sortera och prioritera bland olika arbetsuppgifter. Du är noggrann, ansvarsfull och har en god samarbetsförmåga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:kundadministration, kundreskontra, hyresadministration, kundfordran, fakturering, redovisningsekonom

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paola Banegas 08-40024050 paola.banegas@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2234579

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: