Driven chefsassistent till internationellt managementkonsultbola
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driven chefsassistent till internationellt managementkonsultbola" (publicerad 2012-06-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Är du driven, kvicktänkt och serviceminded med tidigare erfarenhet från assisterande roll med högt tempo? Vill du verka och utvecklas i en professionell, internationell atmosfär i ett välrenommerat, globalt konsultbolag? Då har vi tjänsten för dig!
Komet söker nu för internationellt managementkonsultbolags räkning en engagerad chefsassistent för ett konsultuppdrag på minst sex månader med stora chanser till överrektytering.
I rollen som chefsassistent hos vår kund blir du del av bolagets nordiska verksamhet och arbetar i en internationell atmosfär med kollegor, projekt och kunder från en mängd olika länder. Du erbjuds en bred roll med spännande och varierande arbetsuppgifter - en språngbräda såväl i karriären som inom organisationen!
Fokus i ditt arbete kommer att ligga på att stötta bolagets chefer i det dagliga arbetet med exempelvis förberedelser av presentationsmaterial och PowerPoint, organisering och planering av kundsamarbeten och möten, samt hantering av allmänna administrativa sysslor knutna till verksamheten.
Är du den vi söker?
Du som söker har en relevant högskoleexamen i bagaget och/eller några års erfarenhet från liknande roll, som exempelvis VD-assistent, sekreterare, kontorskoordinator eller motsvarande. Du är mycket van användare av MS Office-sviten, i synnerhet Outlook och PowerPoint. Eftersom du blir en del av en internationell organisation krävs att du utöver svenska har flytande och avancerade kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
Som person är du en tillmötesgående och flexibel lagspelare, som trivs i en dynamisk och varierad roll i en professionell och affärsmässig arbetsmiljö. Du är en självgående och proaktiv organisatör och administratör, bekväm med att på egen hand planera och ansvara för ditt arbetet och fatta egna beslut med full koll på läget. Rollen ställer krav på förmåga att stödja och supporta bolagets msnsgers med högsta möjliga servicenivå och lyhördhet, varför fingertoppskänsla gällande service och effektiv avlastning är av största vikt.
Detta är ett uppdrag som ingår i vår inhyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att bli anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder. Det finns mycket goda möjligheter för rätt person att bli fast anställd hos företaget.
Information om uppdraget:
Start: 1 augusti
Omfattning: Heltid under minst sex månader, för rätt person övergår inhyrningen till en tillsvidareanställning hos kund
Arbetstid: Måndag till fredag 8:00-17:00, med flexibilitet för eventuell övertid
Lön: Marknadsmässig och enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2012-05-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-AS, 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Jakobsbergsgatan 22
11144 Stockholm
Jobbnummer 1254931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.