Driftsansvarig till Kundtjänst!
ISS Mayday / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Mayday i Stockholm,
Solna,
Täby,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige ISS Facility Services är ett av Sveriges största serviceföretag. Våra cirka 12 000 medarbetare levererar varje dag service till hundratusentals människor över hela landet. ISS i Sverige omsätter cirka 4,8 miljarder kronor och erbjuder integrerade servicetjänster inom Catering, Cleaning, Property Services och Office Support. ISS Facility Services AB ingår i det internationella serviceföretaget ISS A/S, som ägs av Investors EQT och Goldman Sachs. Koncernen har cirka 472 000 anställda i över 50 länder.
ISS söker Driftsansvarig till kundtjänstverksamheten i Malmö.
Är du en driven och serviceinriktad person som trivs som bäst när du får visa vad du går för? Då kan ISS Facility Services AB vara rätt arbetsgivare för dig!
Publiceringsdatum2010-04-19Dina arbetsuppgifterDu ansvarar för att medarbetarna i din grupp håller den överenskomna servicenivån samt för att ni tillsammans arbetar för att nå uppsatta mål. Du ansvarar även för bemanningen i gruppen vilket innebär att du tar emot sjukanmälningar och ansvarar för ersättningar. Arbetsledning och medverkan i nyrekrytering ingår även i dina arbetsuppgifter.
I arbetet som kundservicemedarbetare ingår att registrera beställningar, ändringar och avbeställningar i kundens produktionssystem samt att ge service till kunder som önskar information om registrerade beställningar. Arbetet innebär även att hålla sig uppdaterad i Stockholms läns geografi och vara dagligt uppdaterad om väderförhållanden och vad som händer på vägarna i regionen. Andra administrativa arbetsuppgifter, samt att besvara växelsamtal och förmedla dessa vidare kan förekomma.
Vem är du?
Vi söker dig som har gymnasieutbildning med det specifika kravet att du har ett godkänt betyg i svenska. Din svenska ska vara flytande i tal och skrift och du måste ha förmågan att förstå olika dialekter, samt tala mycket god engelska. Har du även kunskaper i andra språk är detta meriterande. Du besitter goda kunskaper i Officepaketet och kan uppvisa snabb fingersättning. Du bör vidare ha viljan och förmågan att lära dig nya dataprogram. Dokumenterad erfarenhet av ledarskap och en förmåga att motivera andra är ett krav. Du har sedan tidigare minst tre års erfarenhet som telefonist eller annat telefonyrke varav minst ett år i ledande befattning. Erfarenhet från kundtjänst är meriterande.
Dina personliga egenskaper innefattar att du är mål- och resultatinriktad, positiv, ansvarstagande, serviceinriktad och stresstålig samt att du har en känsla för teamarbete. Vidare krävs att du kan ta egna initiativ i det att du ska kunna arbeta utan instruktioner och komma med egna förbättringsförslag. Du måste vara professionell och således förändringsbenägen. Kundtjänstmedarbetarens bemötande är av avgörande betydelse. Ett gott förhållningssätt är att utgå från sunt förnuft, omtänksamhet och god serviceanda. Om du är uppdaterad i Stockholms läns geografi och väl insatt i de miljöer som ofta besöks av våra kunder såsom olika sjukhus, vårdcentraler och affärscentra är detta meriterande.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och vi utgår också från att du som söker har ett vårdat yttre.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.
Är du intresserad?
Ansök idag, intervjuer sker löpande. För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på
www.mayday.se. Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.
Har du några frågor vänligen kontakta Carina Olsson på telefonnummer 020 - 155 155
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-05
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagISS Mayday
AdressISS Mayday
Box 47635
11794 STOCKHOLM
Jobbnummer 630698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.