Driftig medarbetare sökes till Customer Support
Studentkraft AB / Administratörsjobb / Lund
2008-04-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Driftig medarbetare sökes till Customer Support" (publicerad 2008-05-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentkraft AB i Lund,
Malmö,
Eslöv,
Landskrona,
Trelleborg eller i
hela Sverige Wayfinder Systems AB erbjuder kart-, vägvisnings- och GPS-navigeringstjänster för mobiltelefoner. Utifrån dessa grundtjänster, förser man mobilanvändare med innehållstjänster som digitala cityguideböcker, trafikinformation, valutakonvertering och vädertjänst. Bland Wayfinders kunder finns ledande telefontillverkare som Sony Ericsson och Nokia, samt operatörerna Telenor, Telefonica, 3, Cingular, O2, Vodafone, SFR, Pannon, Telefonica och mobilkom austria. Wayfinder har idag över 1 000 000 unika användare. Företaget är sedan den 21 oktober 2005 noterat på NGM Equity. Wayfinder består efter förvärvet av Navicore i juli 2007 av 90 medarbetare. Företaget levererar produkter på 15 språk företrädesvis i Europa, USA och Canada. Huvudkontoret finns i Lund.
Mer information om företaget finns på
www.wayfinder.com.Wayfinder karaktäriseras av att de tänker stort, arbetar hårt och är disciplinerat kreativa i sitt arbete. På så sätt hittar de eleganta lösningar för varje kund. Företaget befinner sig nu i ett starkt expansivt skede och behöver förstärka verksamheten i Lund med en medarbetare till Customer Support – second line support agent.
Tjänsten:
Avdelningen för Customer Support - second line support består i dagsläget av tre personer i Lund. I stora drag arbetar gruppen med att dagligen agera second line support till Wayfinders supportavdelningar i Rumänien och Finland. Denna interna support sköts främst genom mail och telefonkontakt. Utöver detta kommer du även att delvis leda projekt inom områdena customer support och quality assurance i form av BETA-testprogram. Att representera avdelningen för Customer Support i vissa projekt inom företaget kommer också att vara aktuellt.
Du som söker:
Du har tidigare erfarenhet av kundtjänst och support och ett mycket stort tekniskt intresse. Då arbetet utförs på engelska, är det en självklarhet att du behärskar språket mycket väl både i tal och skrift. Det är starkt meriterande om du har någon tidigare erfarenhet inom projektledning och har en god förståelse för projektplaner och målsättningars betydelse.
Som person karaktäriseras du av driv och ambition. Du trivs i rollen som problemlösare och med att hålla en ytterlig servicenivå. Att arbeta strukturerat och dokumenterat tilltalar dig. Du siktar högt och har givetvis höga krav på dig själv och det du presterar. För att trivas på Wayfinder är det viktigt att du är prestigelös och resultatorienterad. Du vill vara synlig som medarbetare och trivs i en företagskultur där man trots en stark tillväxt lyckats behålla ett nära samarbete, korta beslutsvägar och en öppen dialog medarbetare emellan.
Tjänsten är på heltid. Placering är i Lund.
Låter detta som en intressant karriärutveckling?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag till:
linda.billstrand@studentkraft.seFör frågor kring tjänsten, vänligen kontakta konsultchef Linda Billstrand 040-661 39 98
Publiceringsdatum2008-04-04Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Rekrytering, heltid, tillsvidare.
ErsättningFast lön
Fast lön.
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
linda.billstrand@studentkraft.seKontaktLinda Billstrand, Konsultchef, 0708-18 38 76, 040-661 39 98
FöretagStudentkraft AB
AdressStudentkraft AB
Stora Nygatan 63
21137 MALMÖ
KontorsadressStora Nygatan 63
MALMÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-661 39 90
E-postadress:
info@studentkraft.se Jobbnummer 183644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.