DN söker en säljsupport mot Order Management
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2013-05-07FöretagetDagens Nyheter är oberoende liberal. Tidningen står fri från partier, organisationer och ekonomiska maktsfärer. Dagens Nyheters utgångspunkt är att människor, oavsett social bakgrund, ska ha möjlighet att följa vad som händer i världen och kunna delta i debatten om viktiga samhällsfrågor. DN verkar i en upplysningstradition som ska bidra till att svenskarna förblir ett läsande och tänkande folk. Därför är det viktigt att använda distributionsformer såsom papperstidning, webb, mobil eller andra kanaler som enskilt eller tillsammans är de som mottagaren önskar få. Dagens Nyheter slår vakt om objektivitet och oberoende verksamhet på alla plan.
Om jobbet
Tjänsten är placerad på Dagens Nyheters huvudkontor där du kommer att arbeta tillsammans med ett team inom annonsteknik och säljsupport. Du kommer att understödja medarbetare som arbetar inom försäljning, kampanjsupport och ekonomi.
Dina arbetsuppgifter• Ta emot inkommande ärenden i ett ärendehanteringssystem
• Felsöka och/eller åtgärda uppkomna problem i processflödet och/eller systemet
• Daglig kontakt med användarna främst via e-post eller telefon
• Registrera samt administrera nya produkter och lager
• Rapporthantering
• Backup till produktägare
• Beställningar och kontakt med leverantören
• Registervård
Möjligheter
Här kommer du in i ett spännande skede på Dagens Nyheter då det sker stora förändringar i organisationen. Det här är tjänsten för dig som älskar att ta mycket eget ansvar och som drivs av att utvecklas. Du kommer att få vara delaktig på en häftig resa när Dagens Nyheter tar nästa steg i utvecklingen.
KvalifikationerFör att lyckas i denna roll behöver du både vara en administrativ stjärna och ha en mycket god kommunikativ förmåga. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom support eller säljavdelning är meriterande. Som person föredrar du en arbetsmiljö där det händer mycket och du förväntas ta egna initiativ. Du är noggrann, en duktig organisatör och problemlösare och trivs med att arbeta i en flexibel organisation. Det är viktigt att du känner ansvar för inkomna ärenden och tar ansvar hela vägen till avslut. Du kommer att arbeta i ett glatt och prestigelöst gäng med glimten i ögat så ser vi gärna att du är en social och positiv person.
Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av digital annonsförsäljning inom mediabranschen och goda kunskaper inom IT är meriterande
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med start så snart som möjligt. Anställningen är ett vikariat på ett år och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Urval sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktDaniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 1545567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.