Dansktalende kundtjänstmedarbetare Göteborg via Manpower

Manpower AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Just nu söker en av våra kunder i Göteborg dig som vill arbeta som dansktalande kundtjänst inom Fordonsbranschen. Det bästa med det här jobbet är att ge bästa möjliga kundservice, jobba med människor samt jobba med ett härlig team. Läs mer om jobbet nedan och ansök redan idag!

Start: Enligt överenskommelse

Uppdrag: Konsultuppdrag, till en början 6 månader men vi ser det långsiktigt!

Vad går arbetet ut på?

Uppdraget innebär att arbeta i en kundtjänstfunktion där du agerar rådgivare och erbjuder professionell service genom att besvara frågor från företagets befintliga och potentiella kunder. Du kommer framförallt hjälpa kunder via telefon, men även mail, chatt och sociala medier kan förekomma. I den här rollen kommer du supportera danska kunder vilket sätter högt krav på goda språkkunskaper i såväl tal som skrift. Rollen lägger stor vikt på kommunikation och bemötande samt uppföljningar då det är det viktigaste för kundupplevelsen. Arbetet går också ut på att erbjuda anpassade lösningar till kundunika förfrågningar.

Kunder kontaktar kundtjänsten angående ärenden kopplat till försäkring, fakturor och produktbeställning av företagets exklusiva premiumprodukter. Du kommer hjälpa kunder i deras beställningsprocess vilket innebär att uppdraget även innefattar en hel del administration. I rollen finns det även stora utvecklingsmöjligheter då företaget befinner sig i en expansiv fas. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

* Besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt
* Hantera beställningar via interna processer och system.
* Ansvara för att prioritera och eskalera feedback från kunder till interna team

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, kundsupport och problemlösning. Vi lägger stor vikt vid personlighet för denna roll. Vi söker dig som har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och känner ett stort engagemang att ge varje kund den bästa möjliga service. Vi ser gärna att du är innovativ och att du tycker det är roligt att utveckla och komma med förbättringsförslag för att effektivisera processer och verktyg för att ta kundupplevelsen till en ny nivå. Är du dessutom intresserad av att arbeta i en global miljö och vara en del av ett internationellt team är detta möjligheten för dig!

I övrigt krävs det att du

* Talar och skriver dansk flytande
* Har en gymnasieexamen
* Har god systemvana och är van att arbeta med telefon och dator

Det är även meriterande för tjänsten om du

* Talar och skriver svenska obehindrat
* Har arbetat inom serviceyrke tidigare, gärna inom kundtjänst eller reception

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2022-03-21

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Manpower AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ed1968fb-8d6e-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Manpower AB (org.nr 556348-1588)

Arbetsplats
Manpower

Jobbnummer
6455170

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: