Dansktalande supportekniker

Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Solna
2022-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande supportekniker" (publicerad 2024-04-02) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Till vår konsultverksamhet söker Centric nu en social, driven supporttekniker som kan både tala och skriva flytande danska och svenska. Du erbjuds ett varierande arbete som kräver engagemang och initiativtagande med hög ansvarskänsla. Vår kund sitter i nya, fräscha lokaler i Solna.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare.


Publiceringsdatum
2022-02-04

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att sitta på helpdesk och ta emot svåra och mindre svåra ärenden via ärendehanteringssystem. Du felsöker och löser användarnas IT-problem via telefon, mail och remoteverktyg. Du kommer bl.a. att arbeta med Active Directory, Outlook samt felsökningar av applikationer.

Din profil och kvalifikationen
Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete samt behärskar det danska och svenska språket i tal och skrift.

Kvalifikationer
• Active Directory
• Exchange
• Office 365
• Remote Desktop
• Ärendehantering
• Windows Klient
Meriterande
• Gymnasial IT-utbildning
• Minst sex månaders arbetserfarenhet inom supportSom person är du utåtriktad och har lätt för att samarbeta med andra. Du sätter användare i fokus samt utför arbetet med noggrannhet och god service som en självklarhet. Du är även van vid att arbeta självständigt och är målinriktad.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Biverman på tfn: 0734-159380 eller caroline.biverman@centric.eu.

Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Centric Professionals AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1643985992020".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693), http://www.centric.eu

Kontakt
Centric_SE
caroline.biverman@centric.eu
0734-159380

Jobbnummer
6314062

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Centric Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Centric Professionals AB: