Dansktalande kundservice till Goodyear
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2022-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dansktalande kundservice till Goodyear" (publicerad 2022-10-31) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-10-03Om tjänstenSom kundsupport kommer du att arbeta för Goodyear med varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta som support mot den danska marknaden med kontakt mot kunder och partners. Arbetsuppgifterna inkluderar bl.a. ansvar för intern och extern kommunikation och support mot kunde. Du kommer huvudsakligen att arbeta via telefon men mailkontakt förekommer också.
Du kommer inledningsvis att uteslutande arbeta på Goodyears kontor i Stockholm. Efter de inledande månaderna har du möjlighet till lite distansarbete.
I din roll som kundsupport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Support mot Goodyears kunder på den danska marknaden
• Intern och extern kommunikation
• Du kommer ingå i ett mindre team med bra möjligheter att utvecklas och forma den danska marknaden
Tjänsten som kundsupport är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundsupport. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i danska och svenska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.
Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport eller likvärdigt
• Gymnasieutbildning
• Flytande i danska och svenska, såväl i tal som skrift
• Systemvana
• Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via
deni.ilic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Kundsupport, Kundtjänst, Goodyear, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Danska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39381".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 7038440
Observera att sista ansökningsdag har passerat.