Dansktalande kontraktsadministratör till företag inom Life Scien

Avanzera AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta som kontraktsadministratör hos vår kund som är ett framgångsrikt bolag som ingår i en av världens äldsta koncerner inom Life Science. De är verksamma i 64 länder och har 40 000 medarbetare världen över. Du kommer att vara en del av ett nordiskt team och din arbetsplats kommer att vara på det svenska kontoret i Solna. Tjänsten beräknas påbörjas omgående och pågå i ca 1 år med goda chanser till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester

Arbetsuppgifter:
Som kontraktsadministratör kommer du att arbeta med ändringar och uppdateringar av serviceplaner. Serviceplanerna har en löptid på ca 1 år och du kommer självständigt att sköta arbetet med offerter och förnyelser av dessa. Vidare innebär rollen att du är länken mellan säljare och kunden vad gäller kontraktsavtalen och underhåll av produkterna. Du kommer således att ha kontakter både externt i form av kunder samt internt med tekniker, säljare och annan personal inom organisationen.

Det är också inom ditt ansvar att upprätthålla data i det webbaserade verktyget där du arbetar för att säkerställa riktigheten av informationen i systemet. Du kommer att vara en del av företagets serviceorganisation men arbeta självständigt med de danska serviceplanerna.

Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som innefattar koordination, kommunikation och service. Det är meriterande om du har kunskaper i Servicemax, alternativt andra webbaserade system. Förutom att det är starkt meriterande med goda kunskaper i danska är det ett krav att du är flytande i såväl i svenska som engelska, i tal och skrift,

Som person är du strukturerad och van vid att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en roll med många kontaktytor där du ska inhämta och sammanställa information samt driva processer framåt. Förmåga att strukturera ditt arbete och samarbeta med olika intressenter kommer att underlätta för dig mycket. Du är en person som har lätt för att skapa och underhålla kontakter och som drivs av ett utvecklande arbete i en spännande bransch.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-01
Ange följande referens när du ansöker: 978
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08 - 545 28 304

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
3880273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: