Customer support Danska / Norska
Apsis Sweden AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2010-09-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer support Danska / Norska" (publicerad 2010-11-12) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apsis Sweden AB i Malmö,
Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Har du goda kunskaper i HTML och CSS, kan grunderna bakom e-post och pratar Danska eller Norska kan detta vara ditt nya jobb!
Apsis Sweden AB erbjuder tekniska tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 blivit marknadsledande i Skandinavien inom legitima e-nyhetsbrev. Apsis Newsletter Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, levereransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 90 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 80 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6 000 företag i alla storlekar i mer än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Mer information finner du på vår hemsida:
www.apsis.seDu kommer att skapa och utveckla positiva relationer genom att besvara tekniska supportärenden via telefon och e-post. Du kommer även att följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet. Du kommer att hantera flera ärenden parallellt och med varierande komplexitet.
Vi söker dig har god generell kunskap inom IT och har arbetat med teknisk support tidigare. Det är fördelaktigt om du arbetat med support för en mjukvara. Du har goda kunskaper i HTML och CSS och det är meriterande med kunskaper inom XML, RSS, SQL Server och förståelse för tekniken bakom e-post. Vi ser gärna att du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag.
Vi vill att du har goda språkkunskaper i Norska eller Danska men även Svenska och Engelska.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område.
För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad. Du måste kunna uttrycka dig väl muntligt såväl som skriftligt.
Apsis strävar efter att ge sina anställda en chans att bli framgångsrika. Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Är du intresserad skicka in din ansökan snarast, dock senast 13 oktober, till
marika.bertilsson@apsis.com . Märk ansökan med "Ansökan Customer Suppport".
Publiceringsdatum2010-09-24Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
marika.bertilsson@apsis.comKontaktMarika Bertilsson, Human Resources, +46 (0)734153838,
marika.bertilsson@apsis.comFöretagApsis Sweden AB
AdressApsis Sweden AB
Baltzarsgatan 31
21136 MALMÖ
KontorsadressBaltzarsgatan 31
MALMÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-249770
Jobbnummer 740281
Observera att sista ansökningsdag har passerat.