Customer Service / Ordermottagare till Quaker Houghton

Experis AB / Backofficejobb / Karlshamn
2021-08-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service / Ordermottagare till Quaker Houghton" (publicerad 2022-08-29) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ administratör som vill utvecklas i ett internationellt företag? Vill du även ha varierande arbetsdagar i nyrenoverade lokaler i centrala Karlshamn? Just nu söker vi en kommunikativ och noggrann person som kan gå in i rollen som Customer Service / Ordermottagare hos Quaker Houghton i Karlshamn. Som konsult har du möjlighet att göra tydlig nytta hos vår uppdragsgivare. Sök redan idag!

Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Manpower och arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!

Konsultuppdraget beräknat att start omgående och vara i 6 månader initialt.

Att jobba som Customer Service / Ordermottagare åt vår kund:

Du kommer att ingå i ett team om 3 medarbetare hos vår kund och samt få en grundlig introduktion i arbetet för att få de absolut bästa förutsättningarna för arbetet. Här jobbar du sedan i nära kontakt med säljare, produktion och supply chain för att säkerställa att dina kunder får rätt vara i rätt tid. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av beställningar, relationsutveckling, support och frågor kring transporter och reklamationer. Mycket av arbetet handlar om att vara spindeln i nätet mellan kunderna, produktion och supply chain.

Vem söker vi?

Till rollen som Customer Service / Ordermottagare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och driven person som motiveras av att vara en viktig kugge i ett stort maskineri och att få jobba med människor. Du vill ge alla kunder service i världsklass och är strukturerad i ditt arbetssätt. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt så behöver du ha erfarenhet av arbete inom kundservice, orderhantering eller logistik, vara van att jobba med människor och vara en stjärna inom administrativt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är ansvarsfull och flexibel i din yrkesroll.

Vi söker dig som:

* har känsla för god service
* har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, gärna även fler språk
* har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner
* har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete.
* Har goda kunskaper i Office-paket

Vi ser det som meriterande om du:

* har jobbat mot produktion tidigare
* har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare

Om Quaker Houghton

Som global ledare inom industriella processvätskor gör Quaker Houghton kontinuerliga förbättringar och innovationer för att deras kunder ska behålla försprånget i en föränderlig värld.

Vi hanterar våra kunders utmaningar som om de vore våra egna, och tillhandahåller rätt kombination av forskning, ingenjörskonst och företagskunnande, så att de kan möta framtiden med förvissning om en ännu effektivare och mer avancerad drift ... oavsett vad som väntar.

Som anställd konsult kommer du snabbt få lära dig mer om Quaker Houghtons produkter för att kunna ge bästa möjliga service till kunderna.

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök redan idag!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Jonathan Gärdh, jonathan.gardh@manpower.se
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2021-08-31

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "d9083da6-35f4-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Jefferson Wells

Jobbnummer
5932781

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: