Customer Service / Ordermottagare till Quaker Houghton

Experis AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Karlshamn, Sölvesborg, Olofström, Bromölla, Ronneby eller i hela Sverige

Är du en kommunikativ administratör som vill utvecklas i ett internationellt företag? Vill du även ha varierande arbetsdagar i nyrenoverade lokaler i centrala Karlshamn? Just nu söker vi en kommunikativ och noggrann person som kan gå in i rollen som Customer Service / Ordermottagare hos Quaker Houghton i Karlshamn.

Att jobba som Customer Service / Ordermottagare:
Du kommer att ingå i ett team om 3 medarbetare och samt få en grundlig introduktion i arbetet för att få de absolut bästa förutsättningarna för arbetet. Här jobbar du sedan i nära kontakt med säljare, produktion och supply chain för att säkerställa att dina kunder får rätt vara i rätt tid. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av beställningar, relationsutveckling, support och frågor kring transporter och reklamationer. Mycket av arbetet handlar om att vara spindeln i nätet mellan kunderna, produktion och supply chain.
Vem söker vi?
Till rollen som Customer Service / Ordermottagare söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och driven person som motiveras av att vara en viktig kugge i ett stort maskineri och att få jobba med människor. Du vill ge alla kunder service i världsklass och är strukturerad i ditt arbetssätt. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt så behöver du ha erfarenhet av arbete inom kundservice, orderhantering eller logistik, vara van att jobba med människor och vara en stjärna inom administrativt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du är ansvarsfull och flexibel i din yrkesroll.
Vi söker dig som:
• har känsla för god service
• har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, gärna även fler språk
• har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner
• har minst ett par års erfarenhet av administrativt arbete.
• Har goda kunskaper i Office-paket
Vi ser det som meriterande om du:
• har jobbat mot produktion tidigare
• har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare
Om Quaker Houghton
Som global ledare inom industriella processvätskor gör Quaker Houghton kontinuerliga förbättringar och innovationer för att deras kunder ska behålla försprånget i en föränderlig värld.

Vi hanterar våra kunders utmaningar som om de vore våra egna, och tillhandahåller rätt kombination av forskning, ingenjörskonst och företagskunnande, så att de kan möta framtiden med förvissning om en ännu effektivare och mer avancerad drift ... oavsett vad som väntar.

Kontakt och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Quaker Houghton med Jefferson Wells, en del av Manpower Group, med lång erfarenhet av rekrytering av chefer och specialister. Tjänsten söker du via ansökningslänken. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Carina Berg på telefonnummer 0455 - 30 27 73, alternativt per mail till carina.berg@jeffersonwells.se.
Du söker tjänsten via ansökningslänken. Notera urval kommer att ske löpande under ansökningsperioden, så skicka in din ansökan så snart du kan dock senast den 18 september.
Alla ansökningar hanteras i enlighet med GDPR.
Vi ser fram emot att ta emot Din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2022-08-29

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "c362dcbd-62eb-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Quaker Houghton

Kontakt
Carina Berg
+46703770747

Jobbnummer
6927807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: