Customer Service Leader
Telenor Sverige AB / Butikssäljarjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en resultatinriktad och lösningsorienterad medarbetare till vårt team på Business Operations Kundservice i rollen som Manager SME Support. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
SME Support är en del av Business Operations Kundservice och jobbar med att ge våra företagskunder en riktigt bra service- och supportupplevelse i alla kontakter med oss. I SME Support ingår Kundservice 2:ndline/OMD funktion och du har personalansvar för totalt 15 medarbetare. I övrigt innebär rollen:
Ansvara för leverans av SME Supports nyckeltal och SLA
Ledningsarbete i Business Kundservice ledningsteam, tex verksamhetsplanering och målformulering.
Kontinuerligt förbättringsarbete för att nå ökad kundnöjdhet samt effektivisering
Som Manager för SME Support har du nära kontakter inom SME Säljorganisation,
Channels och IT. Du kommer också ha externa kontakter med kunder och partners samt ibland vara en eskaleringsväg för kundärenden.
Vem du är
För att säkra god utveckling av funktionen söker vi en ledare som brinner för att skapa en förstklassig kundupplevelse och samtidigt vill verka och utvecklas inom Business Kundservice.
Vi söker dig som har:
• Minst 2 års erfarenhet av kundservicearbete som ledare alternativt produktionsledare
• Erfarenhet av förändringsarbete inom kundserviceproduktion
• Vana av effektiviserings- och kvalitetsarbete
• God kund- och affärsförståelse
• Meriterande om du har erfarenhet av Business segmentet (B2B) samt telekombranschen
Som person är du ansvarstagande, resultatfokuserad och lösningsorienterad. Du lägger stort fokus på att teamet ska ha ett strukturerat arbetssätt med väl genomtänkta processer, rutiner och arbetsmetoder. Vidare arbetar du målmedvetet för att skapa hög motivation och sammanhållning för att ni gemensamt ska uppnå era mål. För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har strategisk höjd, en god analytisk förmåga och skapar engagemang bland dina medarbetare. Självklart är du både serviceinriktad och kundfokuserad samt trivs i en miljö i ständig förändring.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
• Ett flexibelt arbetssätt - träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
• Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
• Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta 0708-331192,
lars-g.nilsson@telenor.se.
Sista ansökningsdagen: 2019-04-12.
Placeringsort: Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2019-03-28ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-13
Ange följande referens när du ansöker: J079469
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRecruiter Name
FöretagTelenor Sverige AB
AdressTelenor Sverige AB
Not Specified
37180 Karlskrona
KontorsadressNot Specified
Jobbnummer 4696692
Observera att sista ansökningsdag har passerat.