Customer Service
OpusCapita AB, Solna / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OpusCapita AB, Solna i Solna,
Sundbyberg eller i
hela Sverige OpusCapita digitalizes and automates purchasing, invoice handling and payments, as well as cash management and supplier financing. With 200 million electronic transactions processed annually, and 8,000 customers in 54 countries, we have the expertise to make buying and paying easier and more cost effective. You get end-to-end visibility, control and compliance of your spend and cash flow. In 2015 OpusCapita?s net sales were EUR 257 million and had 2,300 professionals. Founded in 1984, OpusCapita is headquartered in Espoo, Finland and is fully owned subsidiary of Posti Group.
www.opuscapita.comVi letar nu efter en Customer Service till teamet i Solna, Sweden
Publiceringsdatum2016-05-03Dina arbetsuppgifter• I rollen som Customer Service kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara arbete med kundmottagande via telefon, e-post samt via OpusCapitas kundportal.
• I samband med kundkontakt kommer du att lösa enklare ärenden med kortare lösningstid, däribland EDI- ärenden såsom frågor om saknade filer/faktorer, WWD; felsökning, uppläggning av nya användare, guidning per telefon etc. Uppläggning av enklare routingar och ftp-konton samt svara på enklare avtalsfrågor är andra typer av förekommande ärenden.
• Du arbetar kontinuerligt med att säkerställa att serviceärenden hanteras på ett effektivt sätt med hög kundnöjdhet. Du ansvarar för att uppsatta mål gällande hanteringstider uppfylls samt för att utförandet av uppgifter är i enlighet med specificerade arbetsprocesser.
• I rollen deltar du aktivt i utvecklingen av likväl ditt eget arbete som i arbetsgemenskapens arbetsprocesser. Kontinuerligt arbetar du med att höja kvalitén och kundfokus inom Customer Service.
Kvalifikationer• För att passa i rollen som Customer Service är det viktigt att du har hög IT-kompetens.
• Du har ett starkt fokus på kundnöjdhet och mycket hög kompetens inom kundbemötande.
• Det är viktigt att du har god kunskap i det svenska och engelska språket både i tal och skrift, kunskaper i polska och finska språket är meriterande.
• Du har förståelse och kunskap kring uppbyggnad av finansiella tjänster.
• Slutförd gymnasieutbildning samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Dina personliga egenskaper• I rollen som Customer Service är du strukturerad, flexibel, effektiv och drivande.
• Du kommunicerar på ett tydligt och coachande sätt och trivs med att förmedla kvalitet och ge service både internt och externt.
• Du är en god förhandlare.
• Du har god problemlösningsförmåga och har lätt för att fatta beslut och strukturera det egna arbetet för att nå balans mellan resultat på kort och lång sikt.
För mer information om tjänsten kontakta rekryterande chef Susanne Lindström på
susanne.lindstrom@opuscapita.com eller +46 76 897 72 13.
Sista ansökningsdag är 20 maj men urval sker löpande.
Välkommen in med din ansökan via länken:
https://career012.successfactors.eu/sfcareer/jobreqcareer?jobId=5862&company=C0001140869P&username=Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Lindström, Rekryterande chef +46 76 897 72 13
susanne.lindstrom@opuscapita.comFöretagOpusCapita AB, Solna
AdressOpusCapita AB, Solna
BOX 1205
17123 SOLNA
KontorsadressEnglundavägen 7
SOLNA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08 475 28 00
Jobbnummer 2821964
Observera att sista ansökningsdag har passerat.