Customer & Business Support till Sveriges charmigaste företag

Loyalty & Gifts Sweden AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Loyalty & Gifts Sweden AB i Linköping

Charma är ett snabbväxande gåvoföretag i Linköping som specialiserar sig på att hjälpa andra företag att visa uppskattning till sina medarbetare och kunder. Vårt dedikerade team om 7 personer arbetar varje dag för att leverera en upplevelse i världsklass för våra kunder och du kommer att få en central roll i att bibehålla vår höga kundnöjdhet. Vi har idag över 4000 företagskunder och branschens högsta kundnöjdhet med en rating på 4,8 av 5 på Trustpilot.
Vårt nya och moderna kontor hittar du centralt i Linköping på Drottninggatan med en arbetsmiljö som inspirerar.
Karin Ingvarsson, marknadsansvarig, om hur det är att arbeta på Charma:
"Att jobba på Charma är inspirerande, utvecklande och roligt! Vi har ett öppet klimat där alla idéer välkomnas och ett starkt teamwork där hela teamet bidrar till Charmas framfart"

Publiceringsdatum
2024-01-19

Dina arbetsuppgifter
Hantera inkommande ärenden
Besvara frågor och lösa problem från våra slutkunder (mottagare av gåvan från vår företagskund)
Säkerställa högsta kundnöjdhet genom att tillhandahålla professionell och effektiv support

Samarbeta med logistikpartner för att säkra leveranser till slutkund
Koordinera och övervaka leveransprocessen från order till leverans
Lösa eventuella logistikrelaterade utmaningar för att säkerställa smidiga leveranser

Löpande administrativa uppgifter som stöttar säljavdelningen
Stötta säljavdelningen med administrativa uppgifter och insatser som bidrar till vår försäljning

Samla in data kopplat till kundärenden för att ständigt förbättra vår tjänst
Analysera och rapportera kundfeedback för att identifiera områden för förbättring
Delta i utvecklingen av strategier för att förbättra kundupplevelsen

Vara drivande i att ständigt förbättra upplevelsen för våra slutkunder
Proaktivt föreslå och genomföra förbättringar för att öka kundtillfredsställelse
Samla in och dela feedback internt för att stödja organisationens kontinuerliga utveckling

Vi värdesätter följande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundservice och säljsupport
Utmärkt problemlösningsförmåga och kommunikativ förmåga
Förmåga att arbeta både självständigt och i team
Förmåga att snabbt lära sig nya programvaror och digitala verktyg
Starka färdigheter i MS Office (särskilt Excel)
Utmärkta kunskaper i svenska
Goda kunskaper i engelska

Vad vi erbjuder:
En roll i ett härligt team där varje medlem värderas högt
En roll med nära kundkontakt och snabba beslutprocesser
Dina idéer och inspel tas på allvar som snabbt kan omvandlas till konkreta förbättringsåtgärder
En stimulerande arbetsmiljö i ett framgångsrikt och växande företag i tillväxtfas
Möjligheter till personlig och professionell utveckling

Om du är redo för en utmanande och givande roll där du kan göra verklig skillnad, ser vi fram emot din ansökan. Skicka personligt brev och CV till david@charma.se.
Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vårt engagemang för att överträffa våra kunders förväntningar!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-18
E-post: david@charma.io

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Loyalty & Gifts Sweden AB (org.nr 559023-8696)

Jobbnummer
8406911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Loyalty & Gifts Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Loyalty & Gifts Sweden AB: